Ik vind Kim wel leuk
Mens doe rustig
Oké oké acceptabel
Maar Kim is toch helemaal niet haar maatje? Ze vond haar in het vorige kamp toch juist irritant haha.
Powervrouw. Wat een kut term. En wat heeft zij allemaal gedaan dan? Vond dr vooral onzichtbaar.
Ohja das waar ook. Maar ik zag haar ook vaak met kim en Roy samen
Is niet elk jaar zo geloof ik.
Nee dit was de eerste x. Vorige week mocht Roy ook, maar die wilde naar huis nadat ie zichzelf weg liet stemmen.
Ik vind he twel slim van Marianne, ik denk dat ze met hun wel tot de samensmelting was gekomen maar daarna zouden ze haar er zo uitstemmen
Oh wacht snap de vraag verkeerd denk ik haha. Maar niet elk jaar is er een Duivelseiland.
Hoewel ik Kim niet geweldig vind, vind ik het wel leuk als kandidaten zo enthousiast zijn om er nog in te mogen blijven
Ja, vind ik ook!
Heeel chill dit. Oh wat zaten die 3 hoog op hun troon. Toedeloe 
Hoe zullen de stemmen nu verdeeld zijn? Want ik begreep niet helemaal wie er extra stemmen had.
Ik hoopte eigenlijk op akwasi en rijk op een eiland. Zou een leuke dynamiek zijn denk ik (geen idee waarom ik dat denk). Alhoewel ik niks met kim had vond ik haar reactie wel super leuk. En die vent met die lange haren hou op te janken: ja ik heb het hier wel gezien. Fuck of verwend kreng met je vlechten (
)
Ah ik ben echt voor Akwasi. Maar ik hoop niet dat hij er volgende keer alsnog uitvliegt
Moest echt lachen dat kim zo heel arrogant zei dat ze vandaag afscheid zouden moeten nemen van één van de teamleden, terwijl ik al het vermoeden had dat zij weggestuurd zou worden. Daarnaast heeft zij zich ook niet aam de afspraak gehouden om een extra stem in te zetten zoals ze met zn vieren hadden afgesproken, want aan het eind zei ze dat ze nog twee stemmen over had
Lol zelfs de voiceover zegt Marianne ipv Mariana, lees het hier ook vaak. Kijk het nu terug, en omdat ik het niet kon laten in dit topic te kijken weet ik dus al wie eruit gaat haha.
Haha ja ik zat al te twijfelen of iedereen hier voor de grap Marianne zei omdat veel mensen het fout zeggen.
Maar blijkbaar had ze al wel verwacht dat ze alsnog mocht blijven? Want ze zei heel snel “mag ik blijven?” Nadat ze zeiden dat ze nog een verrassing hadden. Anders sta je wel voor lul “eh nee je moet gewoon weg de verrassing is een hamburger.”