Expeditie Robinson #2

Moet elke keer een beetje lachen als ik die keuken zie die Rob heeft gefixt :laughing:

1 like

Nah die Shary-Ann vind ik echt irri, in aflevering 1 begon ze al over aanwezige mensen en niet bij de groep horen en zo zielig zielig, en nu is Frank 2 minuten weg en gaat ze lachen dat het lachwekkend is en overdreven gedoe.
Hypocrieeeeeeet

21 likes

Moeder en zoon

12 likes

Ja hahahah

1 like

Klopt hahaha, hij is geboren en getogen op een boerderij

1 like

Zit er bij jullie ook een soort getik door het geluid of ligt dat aan mijn oortjes?

Bij mij niet (tv)

1 like

Moesten we iets zien in die nachtbeelden of…?

Lijkt wel bijna of er vandaag geen proef komt

Ah dankjewel, spijtig haha

Ja ze moeten t eigenlijk zo doen… alle mensen vanaf dag 1 die weggestemd worden gaan naar duivelseiland. Als ze dat willen… en als er een opgever is gaan ze daar met elkaar de strijd aan wie terug t spel in mag… en dan als de samensmelting is gaan de laatste mensjes die er zitten ook met zn alle strijden waar 1 winnaar uit komt.

Deze aflevering is zo saai

9 likes

Ik schakelde in toen Frank naar huis ging maar het begin hoef ik dus niet terug te kijken?

Oke rustig Nicolette

Pfff ‘ze zit nu bij hun bondje’ continu over die bondjes, ik vind Mariana maar een rare snuiter maar ze heeft wel echt een punt over het ‘bondje’: ze heeft toch geen jaarcontract getekend???

12 likes

Nee daarvoor zag je Kim op duivelseiland komen waar rijk helemaal fysiek gesloopt was

1 like

Jezus Nicolette wordt ook per aflevering slechter hè. Man man man

Die handjes zo lekker slecht gespeeld in die zij ook…

4 likes

Nou… kom op zuid!, winnen!

Ik vind jullie samenvattingen leuker dan de aflevering zelf

3 likes

Die baard bij kelvin hahaga

3 likes