Ik gun het ze alle drie.
Spannend hoor wie terug mag.
Nee ik Kim niet haha, ze is helemaal geen sterke speler. Dus dan vind ik dat zij het minst in de samensmelting thuis hoort. Dat vind ik bij Akwasi juist wel, want altijd worden die sterke spelers naar huis gestuurd.
Ik vraag me trouwens af of er nog een etensproef komt of dat ze dat al jaren niet meer doen? Had altijd het gevoel dat dat in vroegere seizoenen veel meer voorkwam.
Ja ik ben de enige hier die kim wel mag volgens mij haha.
Ik weet zelf niet zo goed hoe het de laatste jaren ging… Heb een hele lange ER break gehad maar dit jaar waren de kandidaten wel erg leuk.
(Moet ik wel zeggen dat alleen Kelvin van mijn begin favorieten er nog is)
Ik heb het idee dat de eetproeven de laatste jaren meer een duel is tussen 2 mensen, vorig jaar was het op winnaarseiland om daar te mogen blijven en het jaar daarvoor de allerlaatste kans om de samensmelting te halen. Volgens mij ook nog eens beide keren in combinatie met een puzzel en dat je kon eten voor een hint
Ik vind het niet erg want kijk altijd weg bij de eetproef maar als je die leuk vindt is het wel jammer ja!
Ik vind die niet per se leuk maar kan me er heel erg mee in inleven. Ik zou bijv denk ik ECHT geen worm eten. Wat ik vooral herinner is zo’n extreem goor ei, en Remy Bonjaski die een hamburger niet durfde op te eten. Man man. 
Is dat niet vanaf de samensmelting? Degene die dan wint mag dan x aantal mensen uitkiezen om mee te eten/douchen/tandenpoetsen/chillen
Vind het zo leuk om op maandag terug te kijken en daarna dit topic te lezen en alle reacties te liken
Echt geen enkele video helpt mij om Frank minder kut te vinden. Wat een niet leuke vent, IEEEEEEEL. Vind hem na die video nog kutter. Ik had die Leo Alkemade ook hoog zitten maar na ER, neen. Is trouwens niet ter vergelijking. Komen allebei a sympathiek over en beide gaven ook op in de expeditie.
Het begint zo toch??
Ja! 8 uur.
Haha idd
Voor het eerst live kijken!! Mega zin in
Gaan we hoorr kids
Samensmelting dus je hebt een leuke aflevering gekozen!
Ohja! Leuk! Ik wacht normaal altijd tot 22:00 en kijk hem dan op videoland
Hoe kun je nu júist de balkproef niet oefenen?!
Hup rijk duw iedereen van die balk af.
Wie denk je dat het duel op Duivelseiland wint?
- Rijk
- Kim
- Akwasi
0 stemmers