Expeditie Robinson #2

Hoe weet je dat? Ze hebben toch alleen een video samen opgenomen?

Vrees het ook. :cry: Ik hoop zo dat Kelvin wint!

Er is altijd nog zo’n terror proef voor de samensmelting toch?
Weet nog wel dat een paar jaar geleden degene die als laatste bij het samensmeltingsdiner kwamen, aan een paal moesten hangen ofzo. Was toen Sanne Vogel met nog iemand. Sanne viel toen flauw en moest toen alsnog naar huis.

1 like

Oh ja klopt inderdaad! Maar een terrorproef kan Kelvin sowieso makkelijk aan, dus als er geen eilandraad meer komt (lijkt me niet inderdaad want na zo’n proef mogen ze meteen aanschuiven bij het diner?) heeft hij natuurlijk ook gewoon de samensmelting gehaald (terwijl de anderen hem er nu het liefst nog sluw uit willen stemmen)

Ik vind dat ook echt heel stom. En volgens mij is er ook iemand buiten de boot gevallen die is afgevallen maar niet voor duivelseiland gevraagd. Ik heb het idee dat ze over duivelseiland niet goed hebben nagedacht. Nu zit Rijk er het langste maar heeft Eva uiteindelijk het grootste voordeel omdat ze een duel heeft gewonnen.

1 like

Denk eerder dat het meer voort komt uit het feit dat de mannen alles voor haar zouden doen.
Dus een zwak hebben voor Kim.

Dionne?

1 like

Ik heb ook niks met Kim maar ik vind haar in ER juist wel leuk, ik had minder van haar verwacht. En ik vond het echt aandoenlijk hoe blij ze was dat ze naar Duivelseiland mocht.

Wat vinden jullie… Is eigenlijk Rijk de winnaar? Ongeacht de uitkomst.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als Rijk nu zou afvallen zou ik het wel echt sneu vinden, dan heb je eigenlijk amper iets van de echte ER mee kunnen maken. Hij heeft dan niet eens een eerlijke kans gekregen. Maar ik zou het weer jammer vinden als Akwasi afvalt. En dat Kim moest huilen om Rijk, ik wist niet dat hij er ZO slecht aan toe was? Dat werd iig niet in beeld gebracht. De vorige aflevering leek Rijk helemaal zen en happy.

1 like

ik vond het eigenlijk wel helder, ze hebben het alleen anders gedaan dan normaal.
Eerst zat alleen dat verliezende team daar en toen zij hebben gestreden om die immuniteit ging alleen rijk terug en kreeg daarna iedereen de keuze om naar Duivelseiland te gaan. Jammer voor dionne, maar ja, er zijn nou eenmaal niet per se elk jaar dezelfde spelregels.

1 like

Ik vraag me sterk af of Dionne naar duivelseiland was gegaan als ze de kans kreeg.

Het gaat me niet om Dionne maar meer de willekeur: eerst een groepje verliezers die daar gaat strijden, en eentje die terugkomt in een echt team met immuniteit, eentje blijft achter, de rest moet naar huis, daarna weer een nieuw groepje verliezers die gaat strijden waarvan er weer doorgaan en naar huis moeten.

Ik kan hier uren later gewoon nog steeds niet op stemmen :joy:. Ik wil liever dat Akwasi erin blijft maar vind het te sneu voor Rijk. Dus dan stem ik maar niet haha

2 likes

Ik gun het ze alle drie. :cry: Spannend hoor wie terug mag.

1 like

Nee ik Kim niet haha, ze is helemaal geen sterke speler. Dus dan vind ik dat zij het minst in de samensmelting thuis hoort. Dat vind ik bij Akwasi juist wel, want altijd worden die sterke spelers naar huis gestuurd.

Ik vraag me trouwens af of er nog een etensproef komt of dat ze dat al jaren niet meer doen? Had altijd het gevoel dat dat in vroegere seizoenen veel meer voorkwam.

2 likes

Ja ik ben de enige hier die kim wel mag volgens mij haha. :laughing: Ik weet zelf niet zo goed hoe het de laatste jaren ging… Heb een hele lange ER break gehad maar dit jaar waren de kandidaten wel erg leuk.

(Moet ik wel zeggen dat alleen Kelvin van mijn begin favorieten er nog is)

Ik heb het idee dat de eetproeven de laatste jaren meer een duel is tussen 2 mensen, vorig jaar was het op winnaarseiland om daar te mogen blijven en het jaar daarvoor de allerlaatste kans om de samensmelting te halen. Volgens mij ook nog eens beide keren in combinatie met een puzzel en dat je kon eten voor een hint

Ik vind het niet erg want kijk altijd weg bij de eetproef maar als je die leuk vindt is het wel jammer ja!

1 like

Ik vind die niet per se leuk maar kan me er heel erg mee in inleven. Ik zou bijv denk ik ECHT geen worm eten. Wat ik vooral herinner is zo’n extreem goor ei, en Remy Bonjaski die een hamburger niet durfde op te eten. Man man. :joy:

2 likes

Is dat niet vanaf de samensmelting? Degene die dan wint mag dan x aantal mensen uitkiezen om mee te eten/douchen/tandenpoetsen/chillen

Vind het zo leuk om op maandag terug te kijken en daarna dit topic te lezen en alle reacties te liken

3 likes