Expeditie Robinson #2

5 plekken maar :scream:De rest een eetproef?

Heel zuur voor Rijk trouwens. Had hem wel wat proeven en eilandraden gegund. Nu heb je niet echt de hele Robinson beleving gehad

3 likes

Ik denk als flashback om haar depri regenmomenten te laten zien

Oeh ja dat is al lang geleden volgens mij

1 like

Ik heb nu reclame, skippen jullie dat?? En ik kreeg nu een reclame van vanavond 20:00 op 4 :joy:

2 likes

Ik zag vandaag op de instagram van Kim dat ze op Aruba is. Ik dacht al meteen: die ligt er dus niet uit, want anders had ze bij eilandpraat gezeten. Want daar zit altijd toch diegene die er uit ligt? Ik kijk het zelf nooit, maar dan is het toch onhandig dat ze dit soort dingen plaatst.

Ik hoop het zo

1 like

Ohhhh ik hoop eetproef, da’s altijd mijn favoriet. Lekker mee gruwelen

en verder was zijn expeditie ook echt niks aan.

2 likes

Ik vind het achteraf ook heel krom dat Eva Cleve zich direct heeft geplaatst voor de samensmelting, zou logischer zijn als dat pas bij deze balkproef mogelijk was geweest. Nu is iedereen veel zwakker dan toen zij won.

16 likes

ik vind het echt jammer dat eva al in de samensmelting zit. niet persoonlijk maar niet leuk voor het spel.

3 likes

Misschien blijft ze er niet speciaal voor thuis

Ik snap niet waarom duivels eiland nu nog bestaat. Zitten we straks tot februarie nog dit te kijken omdat iedereen terug kan komen…

Vind t zo irri dat akwasi steeds zo zweefteeferig doet.v

1 like

Er gebeurt ook nog niet zo veel. Alleen #rugzakkenspon

1 like

Je bent een mooi mens :face_vomiting:

1 like

Ik ga eva vanaf nu even kleven noemen. Had ze dr naam maar niet zo snel moeten noemen.

Wat had eva ook alweer gewonnen waardoor ze zoveel voordelen krijgt?

Ja schijnt nu #noglekkerder te zijn!!!

1 like

Wie denk je dat de proef verliest?

• Kelvin
  • Mariana
  • Tim
  • Fien
  • Yvette
  • Hugo
  • Thomas
  • Eva Koreman
  • Shary-an