Expeditie Robinson #2

Ohhhh ik hoop eetproef, da’s altijd mijn favoriet. Lekker mee gruwelen

Ik ben echt een softie, maar ik vind het niet kunnen om iemand 5 dagen super alleen op een eiland met een tekort aan voedsel te laten zitten én vervolgens geen pass richting het echte spel te geven. Je maakt toch geen schijn van kans zonder energie. Rijks expeditie was eigenlijk gewoon een ongezond dieet?

28 likes

en verder was zijn expeditie ook echt niks aan.

2 likes

Ik vind het achteraf ook heel krom dat Eva Cleve zich direct heeft geplaatst voor de samensmelting, zou logischer zijn als dat pas bij deze balkproef mogelijk was geweest. Nu is iedereen veel zwakker dan toen zij won.

16 likes

ik vind het echt jammer dat eva al in de samensmelting zit. niet persoonlijk maar niet leuk voor het spel.

3 likes

Misschien blijft ze er niet speciaal voor thuis

Ik snap niet waarom duivels eiland nu nog bestaat. Zitten we straks tot februarie nog dit te kijken omdat iedereen terug kan komen…

Met zo’n samensmelting gaan we niet alleen lekker eten. Maar ook alles weten.

Thomas Berge heeft de start van ren nieuw liedje bedacht hoor

10 likes

Vind t zo irri dat akwasi steeds zo zweefteeferig doet.v

1 like

Er gebeurt ook nog niet zo veel. Alleen #rugzakkenspon

1 like

Je bent een mooi mens :face_vomiting:

1 like

Ben benieuwd of ze dit jaar ook weer authentiek thaise keuken krijgen met Go Tan woksaus

25 likes

Ik ga eva vanaf nu even kleven noemen. Had ze dr naam maar niet zo snel moeten noemen.

Wat had eva ook alweer gewonnen waardoor ze zoveel voordelen krijgt?

Ja schijnt nu #noglekkerder te zijn!!!

1 like

Wie denk je dat de proef verliest?

• Kelvin
  • Mariana
  • Tim
  • Fien
  • Yvette
  • Hugo
  • Thomas
  • Eva Koreman
  • Shary-an
  • Akwasi

0 stemmers

Haha ja ook zo raar dat ze zichzelf expliciet zo noemt

1 like

1 balkproefje

Gaat er maar één iemand uit?

Weg gestemd worden en dan direct een duel winnen. Nou whoehoe wat goed zeg winnen van 2 zwakke mensen.

2 likes