Expeditie Robinson #2

Ik denk dat er nog iets met Mariana en Akwasi is gebeurd wat we nog niet hebben gezien waar zij dus op reageert. Anders is het wel een hele rare actie om ineens je middenvinger naar iemand op te steken die sowieso niet aan jouw kant stond.

1 like

Omg ik vind het zo sneu voor Rijk he… Ik kreeg bijna traanogen. Ik hoop echt zo dat hij op de één of andere manier ooit toch nog een herkansing krijgt en het echte Expeditie Robinson ooit nog mag meemaken. En ik zat echt even met geknepen billen toen ze die bordjes moesten omtikken, was zo bang dat Kelvin eruit ging. Ben inmiddels wel bang dat Kelvin niet gaat winnen want allemaal mensen zien hem liever vertrekken.

Maar wacht ff. Rijk vertelde dus ergens in de napraat uitzending dat ie wel 10x per dag flauwviel. En dat als de cameraploeg savonds weggingen ze hem de volgende dag op dezelfde plek aantroffen. Als iemand echt zo vaak flauwvalt dan kun je diegene toch niet alleen laten?

Vinden jullie dit niet veel te ver gaan? Hoe meer ik eraan denk hoe knapper ik het van rijk vind. Ook mentaal. Of misschien juist mentaal. Ik zou echt waanideen krijgen denk ik. Dat ze me nooit meer komen halen of dat ik verdwaald ben en ze me niet meer kunnen vinden. Of dat ze je vergeten zijn en dan volledig panieken :sweat_smile:

30 likes

Ik zag bij het vragenrondje van Fien dat er altijd een soort beveiliger aanwezig is op het eiland. Hoop dat ik dit goed onthouden heb en niet verzin :sweat_smile:

Een beveiliger?! :joy: Waarvoor? Medisch toezicht in dit geval leek me iets passender

Denk voor de dieren etc? Geen idee verder :joy: maar bedoelde meer dat hij in ieder geval niet alleen was.

1 like

Dit vind ik echt heftig om te lezen. Er is toch een medisch team aanwezig? Hoezo grepen zij niet in door hem te helpen?

Voor alle Rijk fans :heart:

3 likes

Nou, dat hoop ik dan maar want 10 keer (of ‘maar’ 2) per dag flauwvallen is niet niks.

Oh en als je wekenlang een bijna lege maag hebt kan ik me voorstellen dat die saus en kip op dat moment zeker smaken als het lekkerste ever. Honger maakt rauwe bonen zoet.

1 like

Ik ben nog steeds van mening dat Rijk naar kamp noord had moeten gaan. Wat ze dan met Eva moesten geen idee, maar het is zo zonde dat hij nauwelijks iets van de expeditie heeft meegemaakt.

Eigenlijk ook met Rob en Berdien, eigenlijk was dat hele duivelseiland gewoon een stom idee

9 likes

Hahaha ik googelde Thomas Berge tanden, kwam op de snownieuws site uit:

In het blad schrijven ze over de online commotie over Thomas’ tanden. Op Twitter gaan ze iedere uitzending los over het parelwitte gebit en hoe hij daaraan zou komen. Volgens Thomas heeft hij die namelijk niet ‘gekocht. ”Ze zijn zo wit door goed te poetsen,” zegt hij tegen Weekend. ”Ik ben niet behandeld, mijn tanden zijn niet gebleekt, daar doe ik niet aan. Het is echt gewoon goed poetsen. En ik heb goede genen!”

7 likes

Kan er nog steeds niet aan wennen dat het tegenwoordig op zondag is.

Ik vind het heerlijk, op zondag! Hadden ze veel eerder moeten doen.

9 likes

Vind de zondag opzich wel prima, maar m’n hoofd denkt vaak nog dat het op donderdag is.
Nu is het elke zondag ‘wat zal ik vanavond eens gaan doen, OHJA EXPEDITIE VANAVOND’. :joy::sweat_smile:

2 likes

Bijna weer!:smile: Voorspelling wie de proef wint?

• Fien
  • Akwasi
  • Yvette
  • Kalvijn
  • Tim
  • Thomas
  • Shary-Ann
  • Eva Koreman (radio)
  • Eva Cleven (duivelseiland)
  • Mariana/Kim

0 stemmers

Ik heb zin in de Kim-Mariana hereniging!

6 likes

Ik ook! Ik vind Mariana ook helemaal niet erg, houdt het ten minste een beetje interessant.

5 likes

Schiet op RTL weer

En ik ga nog steeds eerst naar rtl5 voordat ik me besef dat het de verkeerde zender is nu

Ongemakkelijk!!

1 like