Expeditie Robinson #2

Waarschijnlijk een battle tegen de winnaar van de proef ofzo

Ik vind het van die extra stemmen deze aflevering ook wel apart. Want uiteindelijk boeit het geen reet wie je was van de laatste vijf en in eerste instantie niet mocht mee eten. Zo kon je dus misschien 1 extra stem hebben en als 7e aankomen, terwijl de nummer 8 bijv. wel 3 extra stemmen heeft. Oftewel, beetje lullig ofzo?
Het komt geloof ik niet helemaal over wat ik wil zeggen haha, maar hopelijk snapt iemand het. Ik wil iig zeggen dat ik die extra stemmen oneerlijk verdeeld vind.

5 likes

Maar dan heb je toch geen finaleplaats? Ik dacht hij zit sowieso bij die laatste 3 die tegen elkaar gaan strijden in dé finale.

1 like

Ik denk zoals in dat jaar met Kaj en Niels? Constant tegen elkaar battlen

2 likes

Maar het was toch meer stemmen = meer water in de pot = harder werken? Of begrijp ik je verkeerd?

2 likes

Ik weet niet meer zo goed hoe dat zat. Maar las ik het nu goed begrijp is Hugo dus helemaal niet verzekerd dat hij in de eindfinale zit?

Klopt! Dat geldt dus eigenlijk voor de eerste vijf mensen aan de tafel. Maar als je dus nummer 6 of later bent, maakt het niet meer uit hoeveelste je wordt! Dus stel je kan beter nummer 10 zijn met 3 stemmen en er dus langer over doen, dan nummer 6 met 1 stem. Je greep beide in eerste instantie mis voor t directe eten, maar uiteindelijk heb je wel meer stemmen en boeit het niet meer welke tijd je had.

1 like

Ja dat is waar maar als je begint aan de proef dan denk je natuurlijk niet zo

Klopt, daarom had ik eigenlijk ook verwacht dat er een twist in zou zitten voordat zij begonnen aan het tweede spel.

Volgens mij zit hij wel in de finale, maar moet hij zijn plek op het finale eiland verdedigen. Er zijn dus twee eilanden, een luxere en daar moet Hugo zijn plek verdedigen. Anders gaat hij naar het normale eiland, maar zit hij nog wel in de finale. Was iig vorige seizoenen zo, dus ik denk nu ook?

@LaScript en @Nazora bedankt voor het uitleggen! Ik snap het nog steeds niet maar dat ligt geheel aan mij :upside_down_face:

1 like

Ja soms nog! Is natuurlijk niet vega maar in de snelheid noem ik het soms zo

1 like

Hij was in de expeditie ook al zooo kut.

Huh hoezo zijn actie, ze moesten toch allemaal iemand kiezen en dan is het voor Akwasi gewoon logisch om haar te kiezen?

Ik zeg altijd gewoon ik eet geen vlees. Gaat net zo snel!

3 likes

Dat doe ik meestal in echte gesprekken ook. Maar even snel op zo’n forum typt vega sneller :wink:
Ik bedoel die knipoog niet gemeen!!!

Ik heb wel vertrouwen dat kim van marianne wint met de eetproef. Als ik haar zo die oesters van stenen zie slurpen en die zee-egel leeg lepelt haha. Hoop t!

En volgens mij kun je echt beter zonde bondje nu na de samensmelting omdat je dan als niet gevaarlijk beschouwt. Denk dat dat mijn tactiek zou zijn. Maar dat werkt alleen als je je niet te sterk voordoet (maar bv een eva x2), die twee kunnen er denk ik zo tussendoor glippen. Aangezien het bondje van fien sterk is met die vele stemmen.

Ik had het rijk wel echt gegund man. Denk niet dat ik ooit zoveel medelijden met iemand heb gehad vond het echt zo sneu dat hij zoveel honger heeft gehad. Heb ook echt het gevoel dat hij echt wel de enige is die echt half verhongerd was. Hoe kun je dat als cameraploeg gewoon filmen? Bijna sadistisch.

6 likes

Ah, lief dat je dat erbij zegt :relaxed:

Hahaha love it, hier mee lezen terwijl ik de aflevering terug kijk.

Vond 't echt heel sneu voor Rijk! Ik ben wel blij dat Mariana eruit is, beste scenario!

Gezellag

23 likes