Ik vind het wel tof dat Eva zo eerlijk is. Maar het lijkt nu net of ze zich moeten verantwoorden bij een maffiabaas ofzo wtf
Ik ben denk ik de enige hier, maar ik vind Fien echt leuk
Waaaarom wil iedereen met maffiabaas fien samenwerken ipv proberen haar eruit te knikkeren?
Jezus man Fien vindt zichzelf echt de baas van het eiland.
Wat saai weer. Ik wil actie en geen stom bondjes gepraat.
Pffff ik mis de drive van mensen om proeven te winnen. Het draait alleen maar om bondjes. Kom op, je zit daar toch ook om die proeven goed te doen
Als Tim er vandaag uitgaat dan vind ik het ook niet leuk meer hoe erg alles al op voorhand in beeld komt.
Als Tim eruit gaat haak ik af met dit seizoen hoor, daag
Love Mariana
Haha ja marianne ziet als enige wel het licht
Gelukkig hebben we Mariana nog
Jeetje ik ben pro-Mariana. De dag die je niet wist dat zou komen
Fuck ik heb een deel gemist want vriend drukte de tv per ongeluk uit wat heeft mariana gezegd??
Mariana maakt in dr eentje dit programma nog leuk
Zenden ze nou de reclame van vorig jaar uit?
Zie nu pas dat er ook weer zo’n stomme live finale is. Ik snap niet waarom ze het programma steeds meer hypen, terwijl het steeds slechter wordt. Ook weer optredens van Yosylvio en Aisha, want dat waren natuurlijk onwijs fijne kandidaten vorig jaar.
Edit: oh gelukkig de reclame van vorig jaar.
Iemand net de reclame gezien met Nicolette en Dennis.voor de finale van 2018.
Wat een blunder van rtl
Ah dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Huh dus Shary Ann stelt een vraag en wordt er na boos als ze eerlijk antwoord krijgt. Wat is dit.
Wat gaat Hugo bepalen wie een robinson is. Je hebt straks al 3 proeven gemist zo bijzonder ben je zelf ook niet