Expeditie Robinson #2

Dat laatste was wel duidelijk toch? Helemaal toen ze zonder Mariana terug kwamen op het eiland en gingen schreeuwen :upside_down_face:

Ja klopt, maar ik snap niet waarom je dan meegaat met een bondje als je zogezegd “gek wordt van al die bondjes”. Maar irritatie dus blijkbaar.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4918716/rtl-geen-doorgestoken-kaart-bij-expeditie-robinson Hier is een reactie gegeven.

1 like

Ik ben 100% voor Tim, al denk ik soms dat het Tom is. Hij is zo enthousiast hahaha

Dat hij zich achter de rand van de boot verstopt had voor Hugo, net een schoolreisje

14 likes

Hoop dat ze allemaal schijnheilig met Shady An mee gaan doen en haar d’r dan onverwachts kei hard uit kicken met haar vier stemmen nog op zak. Blijf het echt een irritant mens vinden

8 likes

Deze kwam opeens in m’n aanbevolen video’s. Ik weet dit nog zo goed. Hele achterbakse actie vond ik het!

8 likes

Ik heb net eilandpraat teruggekeken en ik vind Loiza echt totaal niet aardig!? Vond haar echt bitchy overkomen.

3 likes

Aaah dit vind ik zo schattig! Lief ook dat hij reageerde

1 like

Begint bijna weer! Vind het trouwens echt weer doodsaai dat dezelfde mensen op winnaarseiland zitten steeds, wanneer verzinnen ze daar eens iets op? Het is dat ze mensen mee mogen nemen anders hadden alleen Hugo, Shary-Ann en Tim dat hele eiland gezien

1 like

Ik zit klaar!

1 like

Ik heb er nu al geen zin in.

2 likes

Oh ja het is Robinson avond

Ik kan het woord ‘bondje’ niet meer horen.

1 like

Wie hoop je dat eruit gaat?

• Akwasi
  • Mariana
  • Yvette
  • Eva C
  • Eva K
  • Hugo
  • Tim
  • Shary-An

0 stemmers

Heb ik nu iedereen?

Ik zou willen Shary-An maar dat gaat helaas niet.

3 likes

Shary kan er vanavond helaas nog niet uit door de immuniteit. Dus ik hoop dan Akwasi of Yvette.

Ik heb eigenlijk alleen maar zin in die 10 minuten van de proef, de rest boeit me vrij weinig meer

Eva K. omdat ze ZO naïef is. Hugo is gedaald in m’n ergenisladder, komt omdat hij bijna nooit meer in beeld is (primaaa)

1 like

Ik heb Shary gestemd maar dat gaat idd helemaal niet :frowning:

Oh kak en Hugo ook niet toch?
Ik doe m even opnieuw haha

3 likes