Expeditie Robinson #2

Ik wil het niet zien, maar ik kan mijn controle nauwelijks beheersen. Godver

Hahah excuses🙈
Als er volgende week weer 1 is plaats ik hem wel op donderdag zelf

Je hoeft niet je excuus aan te bieden omdat ik zwak ben :smile: Gewoon lekker posten wanneer jij wilt natuurlijk.

1 like

Maar waar heb je dit gezien?

Als Loiza eruit is stop ik met kijken. Irriteer me mateloos aan die overige deelnemers.

1 like

Op de rtl boulevard app! Kaj Gorgels heeft een show dat hij praat met deelnemers en aan het einde geven ze een tip over de volgende afvaller

Gregory doet ook mee met het nieuwe seizoen van De Slimste Mens. Ben heel benieuwd of hij dan wel logisch kan nadenken. :sweat_smile:

6 likes

Zo stom dat ze een hint geven en dan ook nog zulke duidelijke hints.

Vanavond is het weer zover! Heb wel minder zin om te kijken nu. Maar hoop zo dat Loiza erin blijft

Precies dit haha. Maar ik ben er bang voor :frowning:

Wie zou jij willen dat eruit gaat vanavond? (eventjes ongeacht of het mogelijk is of niet)

  • Laurie
  • Loiza
  • Gregory
  • Jan
  • Robin
  • Dominique
  • Steven

0 stemmers

Maarr wie denk jij dat er uit gaat vanavond?

  • Laurie
  • Loiza
  • Gregory
  • Jan
  • Robin

0 stemmers

Ik ook! Denk dat we wel van het slechtste uit kunnen gaan, vooral als ze de proef verliest. Vind het eigenlijk best wel jammer dat er niet zo’n ‘‘geheim eiland’’ is waar je heen mag als je eruit gestemd wordt. Ik weet dat niet iedereen dat even leuk vindt maar mijn favorieten gaan er allemaal in een rijtje uit dus ik had graag gezien dat ze alsnog een kans hadden zich te bewijzen :see_no_evil:

2 likes

Als Loiza eruit gaat, ben ik voor Jan!

4 likes

Jaa kan vandaag weer live meekijken éindelijk! Zin in.

Ik vond de vlog van Nienke trouwens wel echt leuk haha. Die ze had geüpload nadat ze eruit was gestemd.

Echt een wonder trouwens, wij stemmen élke week dat we Laurie naar huis willen maar ze zit er gewoon nog steeds in haha

3 likes

Den Helder, daar wil je toch ook niet wonen…

2 likes

We zitten er weer klaar voor!

Wist niet waar ze waren, maar vond de huizen al zo goedkoop. Nu snap ik het idd

1 like

Wow krek is eerlijk???

Ja heel erg teleurstellend dat onze stemmen niet meetellen, dan was ze allang weg :see_no_evil:
@August vond ik ook! Heel erg schattig toen ze haar familie weer zag. Vond die whatsappjes van haar vriend ook heel grappig

1 like