Ja nu ik erover nadenk is dat ook wel een stom e lement geweest, dat mensen expres proeven verliezen? Heeft toch wel invloed gehad op het verloop
Is vanavond écht de finale? Niet weer een achterlijke uitzending van herhalingen en stom gelul met uiteindelijk een cliffhanger dat de echte uitslag pas volgende week komt?
Ja true. Zou wel een vette domper zijn als je daar zit en het blijkt uiteindelijk niet echt de finale te zijn XD
Denken jullie dat ik de uitslag kan vermijden tot morgenmiddag?
Misschien als je van internet/social media wegblijft… kan je niet kijken vanavond?
Sowieso van het internet en talkshowprogramma’s wegblijven! En van nieuwssites. Al ben ik bang dat het alsnog lastig wordt, want kan me herinneren dat iemand van hier vorig jaar terug wilde kijken en het zelfs op de rtlxl site al bij een video in die rechterbalk benoemd stond. Super lame.
Ik vind dat rtl xl het altijd netjes doet bij gewone afleveringen. Dan staat eilandpraat wel in de rechterkolom, maar dan alleen een thumbnail van de presentator, nooit van de verliezer. @Grey ik ben in het buitenland, dus kan de uitzending pas nadat het op tv id geweest kijken, maar dat is me iets te laat haha! Wel kut dat het ook op nu.nl gaat staan, hopelijk geen pushmelding hahaha
Ja zo lang zou ik er ook niet voor opblijven haha. Hoop dat het je lukt om het te omzeilen allemaal!
Mijn man wil voetballen zien. nu maar besloten te zappen tussendoor.
Nou, ben benieuwd maar niet echt geboeid ofzo haha
Hoop dat ze de optredens voor ons skippen
Oh gelukkig
Omg cringe.
Ik mag het hopen. Dit vind ik nu al niks en wordt denk ik heel langdradig en saai. Toch misschien niet zo erg dat mijn man voetbal wil zien tussendoor.
een roast? optredens?
oh en gelukkig nog ergens tussendoor de proef.
Jippie.
Hahahaha
Wat lief dat jullie allemaal zijn gekomen… voor mijn afscheid.
BURN RTL5.
My god wat zijn ze slecht gemakeupd allemaal
Nu al langdradig
wow dominique, knapperd