Expeditie Robinson #2

Ze moeten touw losmaken uit het labyrinth (dat zit dus onderdoor en tussendoor palen) en een kist meeslepen, maar die kist zit dus vast aan dat touw dat nog in de knoop zit

1 like

En niemand heeft ook een petje ofzo op? Lijkt mij best fijn met die brandende zon zo op je hoofd. Vind het best wel onverantwoordelijk? Of ben ik nu echt een oma.

4 likes

Snap ik ook niet

Dit kan ik me ook herinneren maar vind dit echt te debiel voor woorden want die zon is superfel, denk dat de helft hun eigen hoofd toch niet wil zien

Het ziet er ook veel minder spectaculair uit, ze lijken minder actief of zo. Maar snap 't wel met dit weer, is bijna net zo erg als wij 2 weken terug in Nederland hadden

Proeven zijn altijd het moment dat ik afgeleid ben en mijn telefoon pak.

4 likes

wat een zenuwachtige muziek

Hey die voice over stem herken ik wel… is dat niet die ene daniel ofzo.

(Alsof er maar 1 daniel op de wereld is)

3 likes

Heel intens, was dit altijd al zo hahaha

1 like

Ik wil even zeggen dat ik het altijd zo héérlijk vind met jullie live te kijken, maakt het 30 keer leuker

5 likes

Oh dionne :frowning:

Klinkt echt als een Utopia stem. Nu begin ik me er pas aan te ergeren

3 likes

Ben eigenlijk best blij met de voice over tijdens proeven, hoef ik het zelf niet te volgen

Hoe kan Dionne daar leven met los haar, smelt al als ik er naar kijk

3 likes

Wat is Dionne aan het doen?

Dionne helemaal in paniek

ohhh ik snap dionne echt helemaal, wat een hel

1 like

Lijkt me ff niet zo’n goed idee met 45 graden, die paniekaanval

Wow sorry maar ik kan me niet voorstellen dat haar taak, afgezien van de hitte, zó zwaar is. Of ligt dit aan mij?

1 like

Vind nicolette ook een beetje overdreven met kist is loodzwaar, maar ze tillen hem gewoon
En ik vind Dionne echt heel zielig

1 like