Volgens mij wordt er volgende week gehusseld
Maar volgende week hussel van spelers?
Holy shit die proef
Wie is die oude vrouw?
Woat Yvette met haar hele handen in het verband. Niet normaal
Eindelijk een hussel! Hoop dan Fien en Yvette wel bij elkaar blijven en weg bij Hugo
Ja maar echt. De proeven lijken wel echt extreem zwaar dit jaar (komt misschien ook door het extreme weer)
Kandidaten begeleidster
Is de begeleider. Enige die met kandidaten praat.
Nou ben wel benieuwd naar volgende week, of er echt gehusseld gaat worden.
Moet bijna wel want kamp noord mist 3 mensen nu.
Vorig jaar had de helft na 3 afleveringen al opgegeven dus wat dat betreft zit er wel vooruitgang in dit seizoen
Ik miste al steeds iets bij Eilandpraat. Jungle George is er niet.
“Lieve groet Hugo” 
Ja hij had het ook op instagram geplaatst en Dionne had het over genomen in haar story. Dus zal dan wel kloppen wat hij zegt.
Ik mag hem ook niet zo (in Expeditie) maar iemand een valse nicht noemen vind ik ook weer jammer. Sommige mensen worden echt te snel agressief van dit programma.
Ik denk wel dat Hugo gelijk heeft trouwens, hoorde er nauwelijks wat in wat hij zei, als hij dat uberhaupt al was
Als je iemand een valse nicht noemt omdat hij iemand een kutwijf noemt ben je echt geen haar beter ook, sommige mensen :’)
Ai ai ai, als ik Hugo was zou ik ver weg blijven van al die haat op Twitter. Waarom is hij zichzelf zo aan het verdedigen naar mensen die het veel te serieus nemen?
Ik had wel gehoopt dat die meiden hem er hadden uit gestemd. Hem zo openlijk in de maling nemen dat hij in gevaar was… Die mannen nemen dat niet in dank af en zullen waarschijnlijk het nu gaan munten op hun. Tja dan had je beter Hugo er meteen uit kunnen stemmen denk ik.
Ik vind dat toch zo’n lieve vrouw.