Ik vond het echt super leuk dat Hugo mee deed, maar nu vind ik hem helemaal niet meer leuk!! 
Plus montage. Dionne heeft ook echt niet alleen maar lopen janken, Hugo heeft ook echt niet alleen maar lopen bitchen.
Ik zie idd gewoon een super fanatieke speler en verder heeft hij mijns inziens ook wel een paar keer een punt gehad haha, en ik hou wel van recht voor z’n raap en dat aanwezige.
Dionne en Hugo hebben overigens samen een video gemaakt voor het kanaal van Dionne haha, en Hugo zat ook in de video van Kalvijn met ‘reageren op expeditie’, dus misschien leuk om te kijken als je Hugo in andere omgeving wilt zien 
Ik vond die video met Dionne serieus heel vermakelijk om te kijken!
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Qua teamswitch etc.
Vindt trouwens wel jammer dat Kalvijn en Rijk een video samen hebben opgenomen van reageren op expeditie. Daardoor krijg ik het gevoel dat ze goede vrienden zijn geworden en dat kan alleen zijn gebeurt als Rijk vanavond de balk proef wint!
Wat me aan Hugo irriteeert en niemand goed kan praten is dat hij alles wat daar leeft wil doden. Ja ik snap dat ze vissen en krabben vangen om te eten maar mensen zeggen dat hij ook apen en hagedissen wilde doden en mijn dierenhart kan dat niet aan
Ik heb een dilemma wil een latte machiato maar ook chips maar niet samen want dat is goor
Ontken nu nog maar eens ‘kutwijf’ 
Another episode of hating hugo
Zit er weer klaar voor! Snack van deze avond: popcorn
Wie hopenjullie dat de balkproef wint?
- Rijk
- Rob
- Eva
0 stemmers
Wel zoute hè? 
Ik denk dat Rijk wint. Want hij had toch een band met iemand van die andere eilanden
hahah nee man! Zoet!
Wat ga ik pakken tijdens de reclame?
- Chocolade pepernoten
- Popcorn zoet
- Popcorn zout
0 stemmers
Moeten ze nou zelf die zandloper in de gaten houden? Lijkt me heel irritant
Misschien dat vanaf nu de afvallers dan wel naar duivelseiland gaan en dan een duel doen?
Zal kamp zuid dan de twee niet-verliezers als nieuwe teamleden krijgen?

Mijn snack wordt straks cheese onion chips en cinnamon cola
En hoop btw dat Rijk wint!
Gvd werd geflashed door Rob 
Hier wordt ie niet vrolijk van