Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Waarom mocht sieneke ook alweer naar 2de kans eiland

Dat is voor iedereen een vraag

4 likes

Ah…

1 like

Haha wat een toneelstuk, ze zijn het er allemaal niet mee eens maar toch op hem stemmen

7 likes

Ow haha dacht dat ik wat gemist had maar het is dus induidelijk

Volgens mij is het eerst 2e kans en daarna afvallerseiland.

3 likes

Had toch wel verwacht dat ze alsnog uit protest niet op hem zouden stemmen. Of in ieder geval gehoopt :slightly_frowning_face:

3 likes

Wat is het toch een figuur

Ik moet ervan huilen

1 like

Please blijfff :pray:

2 likes

Wajo Rob

1 like

EN HIJ MOET PISSEN!!

1 like

Ik verstond ‘en hij wordt pissig’ :sweat_smile:

HAHA ik vond het al zo gek, lol. :joy:

Ik stoor me er aan dat ze doen alsof iemand daadwerkelijk naar huis gaat. De kandidaten weten toch dat er al jaren een afvallerseiland is?

9 likes

De persoon die er bij team noord of zuid uit is gestemd gaat naar tweede kans eiland.
De persoon die daar eruit wordt gestemd gaat naar afvallers eiland.
En ik verwacht dat ze daar continue gaat duelleren als er een 3e persoon komt. De verliezer gaat dan wel definitief naar huis. En als de andere team naar de samensmelting gaan, zal er op afvallers eiland wel een laatste proef plaatsvinden en gaat de verliezer naar huis en de winnaar naar de samensmelting.

Het is niet elk jaar zo geweest. Er was een seizoen zonder geloof ik. Dus je weet het nooit zeker.

Maar als er telkens iemand bij 2e kans eiland komt en daarna weer iemand weg gestuurd word dan word het aantal daar toch niet kleiner?

2e kans eiland en het gewone eiland komen denk ik samen als 2 kampen

Nee nooit volgens mij :joy: is een soort eiland hop programma geworden blijkbaar. Eilandhoprobinson

4 likes