Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Wat is het toch een figuur

Ik moet ervan huilen

1 like

Please blijfff :pray:

2 likes

Wajo Rob

1 like

EN HIJ MOET PISSEN!!

1 like

Ik verstond ‘en hij wordt pissig’ :sweat_smile:

HAHA ik vond het al zo gek, lol. :joy:

Ik stoor me er aan dat ze doen alsof iemand daadwerkelijk naar huis gaat. De kandidaten weten toch dat er al jaren een afvallerseiland is?

9 likes

De persoon die er bij team noord of zuid uit is gestemd gaat naar tweede kans eiland.
De persoon die daar eruit wordt gestemd gaat naar afvallers eiland.
En ik verwacht dat ze daar continue gaat duelleren als er een 3e persoon komt. De verliezer gaat dan wel definitief naar huis. En als de andere team naar de samensmelting gaan, zal er op afvallers eiland wel een laatste proef plaatsvinden en gaat de verliezer naar huis en de winnaar naar de samensmelting.

Het is niet elk jaar zo geweest. Er was een seizoen zonder geloof ik. Dus je weet het nooit zeker.

Maar als er telkens iemand bij 2e kans eiland komt en daarna weer iemand weg gestuurd word dan word het aantal daar toch niet kleiner?

2e kans eiland en het gewone eiland komen denk ik samen als 2 kampen

Nee nooit volgens mij :joy: is een soort eiland hop programma geworden blijkbaar. Eilandhoprobinson

4 likes

Wow ik dacht dat Stefano naar huis wilde maar hij gaat het nog een keer proberen. Blijkbaar maakt dat voor zijn gevoel heel veel uit dat hij dan individueel moet strijden i.p.v. voor de groep. Vond het wel echt sneu voor hem hoe slecht hij over zichzelf denkt… Wat is dan zijn typetje en wat zijn echte persoonlijkheid? Dat accent is gewoon normaal maar als Stefano is hij zelfzeker maar als zichzelf is hij onzeker? Verwarrend :sweat_smile:

Heb bijna het gevoel dat Gover, dat is zijn echte naam, al bijna helemaal Stefano is geworden. Ik vroeg me ook steeds af wat echt of gespeeld is, maar hij is altijd zo. Viel mij ook echt op hoe streng hij voor zichzelf is. Hij is een tijdje geleden ook een tijdje gevolgd in aanloop van zijn nieuwe show en toen flipte hij ook helemaal omdat hij zichzelf niet goed vond. Dus waarschijnlijk is hij gewoon heel perfectionistisch

2 likes

Volgens mij ging het er bij hem om dat hij vond dat hij de allerslechtste was en het dus verdiende om weggestemd te worden en niet iemand anders. Dus dan snap ik dat hij een 2e kans wel aangrijpt!

1 like

He perfecte plaatje

1 like

Kay liet ook geen ruimte aan Stefano om die beslissing te maken. Het was meer: je gaat! En hij: uh… ok.

Gaat er vandaag iemand uit denken jullie :sleeping:?

• ja
  • nee

0 stemmers

Nou wat duurt gtst lang

2 likes