Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Neem aan van wel, anders is het wel echt heel onverantwoord

Loiza do en saar hadden toch zo’n gesprek van : we moeten niet sieneke eruit stemmen maar een sterke speler.
En dan stemmen ze op rob???

8 likes

Ah Rob…

Ohhh Rob, ach ik moet bijna zelf huilen gewoon

Aahhh :pleading_face:

Zal wel een brief zijn over duelleren tegen elkaar daar ofzo?

Haha Ik dacht dus serieus dat hij moest huilen omdat hij liever naar huis wilde.

3 likes

Sneu…en dan nu ‘gezellig’ met John op een eiland :expressionless:

7 likes

GOH WAT EEN VERRASSING WEER

1 like

Ahhh dit vond ik dan wel weer sneu, dat Rob moest huilen. Maar ik hoop dat er zondag nou eindelijk eens iemand écht naar huis vertrekt. Bij voorkeur John, die versta ik niet :joy:

3 likes

Nou je mist niks hoor

Voor iedereen die het ook niet helemaal kan volgen ben ik zo vrij geweest even het verwachtte spelbeloop van dit seizoen te illustreren. Zijn er nog vragen?

61 likes

Rob :pleading_face:

Hoop dat hij een duel tegen John kiest dan

Zo wordt het wel een stuk duidelijker ja😝

Die tering grote slang hoort alleen bij 2e kans eiland toch? Of bedoel je iemand op een ander eiland ermee?:laughing:

1 like

Ah shit, heb ik het alsnog fout gedaan :cry: Ach, wie weet, misschien zitten ze ook wel op de andere eilanden!

Zal gezellig worden voor Eva om met Rob en John op dat eiland te moeten zitten zolang dat duel nog niet is geweest want die 2 mannen kunnen toch zó goed met elkaar :rofl: stiekem hoop ik dat ie John kiest en John naar huis moet.

1 like

Hoop ik ook maar niet stiekem. John is echt tering irritant

1 like

Nee john moet blijven :flushed:

1 like

Ik heb zo met Rob te doen. Hij voelde zich echt genaaid. John mag er wat mij betreft direct uit, wat een rare gast!

2 likes

Ik heb ook liever dat Rob vertrekt ipv John!

John heeft in ieder geval vanaf 24 september een nieuw nummertje… Ingehaakt op zijn doofheid bij de expeditie.