Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ohnoooo, arme Eva :joy:

2 likes

Snap wel dat ze hem eten hoor, maar vind slangen heel chill

Ik zou nooit mee kunnen doen aan expeditie om het hele eten, als ik op rijst moet overleven prima maar geen slangen en vissen :grimacing:

Ben benieuwd of Rob zo gaat, dat zouden ze wel heel duidelijk in beeld brengen dan

Zou kunnen idd, maar het zit zo goed haha. Maar net Do en dat zat idd als stro :joy:

1 like

Ik denk dat je op afvallerseiland wel echt naar huis gaat en dat er maar 1 of 2 daarvan naar de samensmelting gaan, maar als Rob er nu uitgaat hoop ik wel dat John en Eva dan daarvoor nog een duel hebben waarin John verliest :joy:

Ik vraag me elk jaar af of ze wel zonnebrand mogen gebruiken, weten jullie dat?

Neem aan van wel, anders is het wel echt heel onverantwoord

Loiza do en saar hadden toch zo’n gesprek van : we moeten niet sieneke eruit stemmen maar een sterke speler.
En dan stemmen ze op rob???

8 likes

Ah Rob…

Ohhh Rob, ach ik moet bijna zelf huilen gewoon

Aahhh :pleading_face:

Zal wel een brief zijn over duelleren tegen elkaar daar ofzo?

Haha Ik dacht dus serieus dat hij moest huilen omdat hij liever naar huis wilde.

3 likes

Sneu…en dan nu ‘gezellig’ met John op een eiland :expressionless:

7 likes

GOH WAT EEN VERRASSING WEER

1 like

Ahhh dit vond ik dan wel weer sneu, dat Rob moest huilen. Maar ik hoop dat er zondag nou eindelijk eens iemand écht naar huis vertrekt. Bij voorkeur John, die versta ik niet :joy:

3 likes

Nou je mist niks hoor

Voor iedereen die het ook niet helemaal kan volgen ben ik zo vrij geweest even het verwachtte spelbeloop van dit seizoen te illustreren. Zijn er nog vragen?

61 likes

Rob :pleading_face:

Hoop dat hij een duel tegen John kiest dan

Zo wordt het wel een stuk duidelijker ja😝

Die tering grote slang hoort alleen bij 2e kans eiland toch? Of bedoel je iemand op een ander eiland ermee?:laughing:

1 like

Ah shit, heb ik het alsnog fout gedaan :cry: Ach, wie weet, misschien zitten ze ook wel op de andere eilanden!