Ohnoooo, arme Eva 
Snap wel dat ze hem eten hoor, maar vind slangen heel chill
Ik zou nooit mee kunnen doen aan expeditie om het hele eten, als ik op rijst moet overleven prima maar geen slangen en vissen 
Ben benieuwd of Rob zo gaat, dat zouden ze wel heel duidelijk in beeld brengen dan
Zou kunnen idd, maar het zit zo goed haha. Maar net Do en dat zat idd als stro 
Ik denk dat je op afvallerseiland wel echt naar huis gaat en dat er maar 1 of 2 daarvan naar de samensmelting gaan, maar als Rob er nu uitgaat hoop ik wel dat John en Eva dan daarvoor nog een duel hebben waarin John verliest 
Ik vraag me elk jaar af of ze wel zonnebrand mogen gebruiken, weten jullie dat?
Neem aan van wel, anders is het wel echt heel onverantwoord
Loiza do en saar hadden toch zo’n gesprek van : we moeten niet sieneke eruit stemmen maar een sterke speler.
En dan stemmen ze op rob???
Ah Rob…
Ohhh Rob, ach ik moet bijna zelf huilen gewoon
Aahhh 
Zal wel een brief zijn over duelleren tegen elkaar daar ofzo?
Haha Ik dacht dus serieus dat hij moest huilen omdat hij liever naar huis wilde.
Sneu…en dan nu ‘gezellig’ met John op een eiland 
GOH WAT EEN VERRASSING WEER
Ahhh dit vond ik dan wel weer sneu, dat Rob moest huilen. Maar ik hoop dat er zondag nou eindelijk eens iemand écht naar huis vertrekt. Bij voorkeur John, die versta ik niet 
Nou je mist niks hoor
Voor iedereen die het ook niet helemaal kan volgen ben ik zo vrij geweest even het verwachtte spelbeloop van dit seizoen te illustreren. Zijn er nog vragen?
Rob 
Hoop dat hij een duel tegen John kiest dan
Zo wordt het wel een stuk duidelijker ja😝
Die tering grote slang hoort alleen bij 2e kans eiland toch? Of bedoel je iemand op een ander eiland ermee?
Ah shit, heb ik het alsnog fout gedaan
Ach, wie weet, misschien zitten ze ook wel op de andere eilanden!