Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hij is echt hardnekkig ja. Het wordt hem zo ook wel simpel gemaakt eigenlijk?

Neeee kan nog lastig worden voor Jasper om te winnen

Begint onderhand ook echt druk te worden daar op afvallerseiland?

1 like

Echt jammer van anouk, ik had het haar wel meer gegund dan do

2 likes

Omdat zij al een keer een duel hebben gewonnen. Net als jasmine

Ik las onuitstaanbaar, snapte je verbazing al niet.

Wat een irritant kliekje zeg, die Loiza, Do en Saar

Loiza verprutste die hele proef maar mag gewoon door, en ze voelde zich gewoon al zeker van haar zaak, echt :roll_eyes:

Ik vond het wel tof van Saar dat ze gewoon eerlijk tegen Anouk zei dat ze haar eruit gaat stemmen. Ik hoop dat zij ver komt. En ik hoop dat Anouk die Jasper verslaat (vast wel).

8 likes

Wow die proef van volgende week, ziet eruit als een flinke klap van Sylvana? :open_mouth:

2 likes

Love it dat al die meiden ineens bijna allemaal zo’n mooie bos krullen hebben. Is die Curly girl methode toch helemaal niet nodig :stuck_out_tongue:

Ik ben echt benieuwd hoe ze de samensmelting doen met al die verschillende kampen. Hoop ook dat het snel komt want als er steeds maar 1 van de 22 naar huis moet is het met pasen nog bezig :sweat:

2 likes

Ze doen juist die methode; wassen met alleen water, geen siliconen erin, niet met hitte bewerken…

9 likes

Ooh dit heb ik helemaal gemist! Dus die hoeven pas weer een proef te doen als er wordt gestreden om wie van afvallerskamp naar de samensmelting mag ofzo?

Vind het echt een stom concept dat zo’n John en Rob ongestoord verder komen maar er nu wel een sterke kandidaat weg moet. En na de samensmelting gaat iedereen maximaal op de sterkste kandidaten dus heb je ook nog kans dat als ze daar doorheen komen, ze tot het einde blijven :joy:

1 like

Ok hear me out, afvallerseiland wordt steeds groter, 2e kans eiland steeds kleiner.
Zou bij de samensmelting het ding niet worden dat deze 2 eilanden gaan samensmelten?
En dat pas bij de finale de 3 van de originele ploeg en dus de afvallers beste 3 tegen elkaar komen?

3 likes

Haha ja Anouks haar is echt zo mooi!

Haha mijn hemel hij is ook trouwambtenaar?? Wil iemand dat???

1 like

Volgens mij was dat wel het idee ja, dus de gewone robinsons ofzo en tweedekans+afval tegen elkaar straks

1 like

Ben benieuwd hoe het met Sylvana gaat na die smak uit het voorstukje, zag er wel uit alsof het echt heel pijnlijk is

1 like

Vind Jasper zooo hypocriet, hij zou precies hetzelfde hebben gedaan. En dit is het spel he

10 likes

Leek alsof er zo wel meer mensen een smak maken…

WAAROM laten ze Sylvana niet als eerste gaan? Dit schiet niet op zo.

7 likes

Valt me wel vaker op bij mensen die mee doen aan zulke spellprogramma’s. Zelf plannetjes smeden om anderen eruit te werken, maar als ze er zelf op zo’n manier uitgegooid worden is het huis te klein… :thinking:

1 like