Ja wtf. Anouk helpt alleen met eten vangen. Wauw. Maar had ook niet anders verwacht van Rob haha
De proeven duurden echt maar 15 minuten, in totaal, zoooveel gepraat verder deze aflevering. Wat saai
Migado rob. Je leeft met jan die geen moeeer uitvoert. En een vrouw die krabben vangt is to much. Ga meel weg gooien man
Oeh, toch niet verwacht
Besef dat het reclame blok langer duurt dan dit stukje…
Als er nou geen samensmelting is volgende week hebben ze het echt dom gedaan
dan is het bij volgende eilandraad 2-2
De vrouwen hadden hier gewoon eerst Jan moeten wippen, verlies je daarna nog een proef, dan kan Defano eruit.
Zo stom… die mannen voelen zich superieur en bepalen alles en die vrouwen gaan daar gewoon in mee.
Ligt t aan mij of brengen ze iets te vaak de borsten van Sylvana op zo’n bepaalde manier in beeld? 
Haha zo flauw maar ik begon me helemaal te ergeren aan sylvana bij die proef, ik dacht echt hoe moeilijk is het nou! Maarja lekker makkelijk praten.
Wat was Defano aan het wouwelen bij de eilandraad? Ik zit hier ontspannen, niet ontspannen, wel ontspannen maar toch weer niet ontspannen? Waarom zo’n verhaal, zeg gewoon ja of nee
@Jumpsuit ik ergerde me ook haha, dacht slinger gewoon naar de overkant. Maar zoals er hier al iemand eerder zei: laat haar dan steeds eerst gaan of eerst iemand anders om haar op te vangen en dan haar
Ligt aan jou denk ik, vind het wel een gangbaar woord. Alleen wordt in expeditie Robinson natuurlijk wel bovengemiddeld veel gekonkeld want dat is het hele spel, dus in die zin niet gek dat je het daar veel vaker hoort dan in de rest van het leven.
Sylvana eerst laten gaan lijkt me juist niet slim, want dan kan niemand haar erop trekken/slepen. Dus iig iemand moet er staan, maar het zag er op scherm zo simpel uit dacht ik echt dacht wtf gaat er steeds mis haha. Ze moet er toch overheen, dus welke volgorde maakt niet uit maar iig moet er 1 iemand staan om haar erop te trekken. Maar jeetje hoevaak zij dat wel niet heeft moeten doen, ik kreeg op een gegeven moment helemaal een naar gevoel, dat ze met haar hoofd misschien tegen dat hout keihard stootte etc. Tegelijkertijd dacht ik echt, GAAA GEWOON! Haha
Ik was bij Annemiek ook onder de indruk dat ze eerst in dat andere kamp zat en dat ze niet zo lekker ging met Sylvana en Sandra maarja die zaten dus al vanaf het begin bij elkaar 
Ik erger me er zo aan dat Jan en Rob niks hoeven te doen qua proeven, ik wil ze er zo snel mogelijk uit. Zitten zij er gewoon nog in nu, terwijl Jasper zo van hen zou winnen.
Maar ik zou het zo graag in het echte leven willen gebruiken. Bondje aangaan met mijn collega ofzo of de buurman.
Ik snap deze haat niet zo. Ik vind Sylvana juist leuk en lief overkomen.
(Terwijl ik vooraf dacht dat ze mijn BEC zou worden)
Bedoel je niet John ‘ik krijg die lach niet van mijn gezicht’? Op afvallerseiland? Jan zit nog in een kamp.
Ik kan Sylvana ook niet echt uitstaan. Heb ook niet het idee dat zij echt nuttig is/bijdraagt aan alles. Annemiek is misschien wat sociaal onhandig, maar werkte wel hard.
Ja lol John dus 
Ik heb gemist waarom ze Jasper eruit hebben gestemd, omdat hij een te sterke speler zou zijn of? Wat @monkeyslut ook al zei, is dat weleens een sterke speler? Lijkt mij heel gemiddeld.
Omdat Dyantha tegen Defano had gezegd dat Jasper een plan had in het oude kamp om de jongens+ Jasmine er uit te werken. Toen bij het kampvuur waar Jasper er uit ging zei Defano dat het een koekje van eigen deeg was en niet vanwege immuniteit.
Ik denk meer dat het master manipulator Dyantha die aan het werk was.