Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ja vgm is dat bondje meer uit Dyantha en Robbert voortgekomen en zijn Britt en Jasper er later bijgekomen

Maar snap ook niet wat Dyantha hiermee opschiet want nu is ze een potentiële bondgenoot voor na de samensmelting kwijt

1 like

Ja dit begreep ik ook echt niet! Ze zijn nu toch op het punt dat de samensmelting in zicht is en ze wat dat betreft best een fysiek sterke speler eruit konden stemmen! 3 tegen 2 zou je dan denken. Ik vond het een beetje alsof ze als makke lammetjes hun eigen lot maar in handen lieten van de twee mannen.

Ik hoop dat er vanavond een dikke rel ontstaat tussen dat meidengroepje en dat Sterrin blijft. Er mag echt wel even wat sensatie komen, want het is echt saai met hun

8 likes

Ik hoop ook dat Sterrin blijft!

Ben trouwens echt benieuwd hoe ze al die kampen gaan samenvoegen?

2 likes

Ik hoop dat de samensmelting snel komt. Echt geen zin meer om Nicolette weer te horen vertellen dat er iN hEt diEpSte GeHeiM nog een expeditie is.

26 likes

Ja in het voorstukje lijkt er wel onderlinge spanning maar het zou me dan weer niks verbazen als ze toch ineens Sterrin eruit gooien

Vgm is het wel weer een eilandraad met iedereen dus ben benieuwd of het een individuele proef is

3 likes

Hier ben ik ook bang voor, de groepje meiden mag van mij wel uit elkaar. Krijg er echt een beetje meangirls vibes van. Als de mannen slim zijn gaan ze er niet in mee.

4 likes

Haha het lijkt wel een soap.

Maar goed, Loiza of Do, maakt me niet uit wie er als eerste vertrekt.

2 likes

Als Rob die vis had laten vallen jongen…

5 likes

Hahah ja ze klinkt ook altijd ZO boos over alles!

2 likes

Nou alles uit de voorstukjes is al op tv geweest dus zal wel Sterrin worden dan

Lekker Do groetjes

2 likes

En als ze haar immuniteit inzet…

1 like

Haha ja dat zijn ouders hem nu een loser vinden :pleading_face: WIJ NIET HOOR

11 likes

Go Penoza

5 likes

Leuk voor Loek!

1 like