Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Zijn ze Rob nou helemaal vergeten? Dat was ook eigen vlees en die hebben ze er ook gewoon uit gestemd :sweat_smile:

15 likes

Ik snap deze reactie niet. Ze is nog niet weggestemd, dus dan zit ze toch goed tot nu toe? Die dames spelen bovendien tot nu toe erg op gevoel zeggen ze zelf. Dat heeft toch niks met arrogantie te maken?

Denk dat rob en die andere luie man niet meer hoeven te strijden want iedereen heeft dan een x een proef tussen 2 personen gewonnen. Zij hebben dan “geluk” dat ze gewoon mogen blijven. Maar in principe iedereen die blijft, heeft zo’n 2 persoonsproefje gewonnen :sweat_smile:.

4 likes

:rofl::rofl:

9 likes

Ik hoop dat sterrin en Jay een relatie krijgen haha, ik vind dat zo’n leuk duo samen. Zo schattig hoe ze samen steeds naar reptielen (of whatever) zoeken. En dat vrouwenkliekje van do, loiza en saar vind ik echt een beetje sneu.

14 likes

Waarom? Ik kan hem vooral niet peilen, vind het een beetje een flapdrol.
Ik vind dat bikinibroekje van sterrin een beetje gewaagd voor expeditie Robinson. Ik klink nou als een preutse doos haha maar ik dacht ff dat ze in d’r blote kont liep. Komt vast ook omdat je dat in expeditie niet vaak ziet, vaak hebben ze zo’n shortje aan ofzo.

3 likes

Ik dacht hetzelfde, hè loopt ze nu in dr blote kont? :laughing:

3 likes

Haha wish. Jay is helaas al bezet!

Nee toch? Wie dan?

Zondag is het een eetproef!

4 likes

O bah daar kijk ik altijd tegenop, kijk nooit naar de proef omdat ik bang ben dat mensen gaan kotsen

2 likes

Vergeet nooit die eetproef met remy bonjasky, die bang was om een broodje hamburger op te eten. Wat een ei haha

30 likes

En Sterrin heeft ook al een relatie! :slight_smile: Ik las dit laatst in een interview, hoe cute om samen cobra’s te gaan zoeken op je eerste date? :smiley: (Interview is van begin 2020)

’ Wat is je beste beslissing van de laatste twaalf maanden?

‘Het heeft niet zo heel veel met mijn carrière te maken, of misschien ook wel, maar ik heb via Instagram iemand uit Spanje leren kennen. Hij vroeg of ik zin had om in Marokko cobra’s te gaan zoeken. Daar wilde ik al heel lang naartoe, dat is de hemel op aarde voor reptielenlief hebbers. Maar liever niet in mijn eentje, als vrouw. Dus ik ben naar Spanje gevlogen, we hebben zijn 4X4 gepakt, zijn per boot over de Straat van Gibraltar gegaan en zo de Sahara ingetrokken. Nu zijn we officieel een stel en helemaal verliefd. We delen dezelfde passie en hij helpt me superveel met mijn werk en ik hem met het zijne.’’

31 likes

Ben eerder bang dat ik zelf moet nekken

Zo ranzig om te zien en saaaaai ook vooral. Ik wil eens actie

1 like

Hahah ja ik dacht dat JayJay een beetje verliefd is op Sterrin tijdens de laatste afleveringen. Zou grappig zijn als stel, maar lees net dat beiden al een relatie hebben.

Vond Wietze eerst wel sympathiek, maar nu loopt ie gewoon lekker te stoken. Al was dat ook wel makkelijk in het vrouwenkamp, omdat de vrouwen heel dramatisch deden. Ik had Do er uitgestemd denk ik met haar zwarte stem en niet Saar.

2 likes

Ik lees dus dat jayjay een relatie had maar nu kan ik er niks meer over vinden. Alleen dat het uitging dec. 2020. Maar over een nieuwe vriendin kan ik niks vinden.

JayJay Boske is weer vrijgezel | shownieuws.

2 likes

Jawel ik heb vorige week nog door haar insta gescrolled 🥸 Blonde meid, geen idee of ik haar profiel mag delen. Maar staat op een foto met hem op zijn eigen insta.

Nou ga maar naar huis John als je er geen zin meer in hebt

3 likes

Ik kan xijn accent ook niet aan

1 like

Laat vandaag de dag zijn dat John verdwijnt aub :sob: :sob: :sob:

3 likes