Bah ze voelt zich veel te veel queen
Kutā¦
Pfieuw
Ooooh pfew
Jezus jongens wanneer gaan jullie snappen dat je op gegeven moment niet meer āloyaalā kan zijn??
Overigens wel jammer dat ze dan voor Saar gaan ipv Do of Loiza. Wel tof dat die mannen dan zo voor Sterrin gaan
Leuk dat Sterrin blijft maar ik vind dit alsnog een walgelijke keuze
Wederom weer een sterke speler die sowieso Robinson-waardig is.
Serieus was heb je aan Loiza en Do hahah, zo debiel
Nou echt en ook met volle zekerheid die ring niet inzetten
Ja Do moet echt een keer opbokken. Ze maken haar niet eens bang zodat ze die fucking ring inzet
Zo ja, die ogen spuwen vuur
Pffff arme Saar
Wat is de reden dat john en rob niet hoeven te strijden zo raar dit⦠die zitten daar gewoon een beetje
Ah zou toch leuk zijn voor Sterrin als Annemiek terug komt, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met afvallerseiland en samensmelting
ik vind ze allebei even naar, echt het niveau van valse meiden op de middelbare school
Dus wie moet er winnen in het duel:
- Saar
- Annemiek
0 stemmers
Snap ik ook niet, vind ik zo niet eerlijk. Lekker blijven zitten waar je zitā¦
Vind het ook nog steeds oprecht jammer dat Rijk er niet is op 2de kans eiland⦠Als hij dan ook zo kon chillen met wat eten als Rob en John dan zou die het wel kunnen halen ipv op een eiland zonder vreten in je upjeā¦
Ja ik las dat ze nu niks hoeven te doen omdat ze allemaal ƩƩn keer een duel hebben gewonnen, alsnog lame.
Rijk was trouwens wel gevraagd, maar heeft zelf nee gezegd. Hij zei een klein trauma te hebben overgehouden aan zijn deelname las ik ergens
O ben 1 van de weinige die op Annemiek stemt ben gewoon meer voor de mensen voor wie dit hun 1e expeditie is. Tenzij er een heel stom iemand weggestemd is maar ik vind Annemiek wel meevallen
Ja nee geen van beiden, ze mogen wat mij betreft allebei naar huis
Op zich kan ik mij dat wel voorstellen, veel alleen en weinig eten en dan nog een wilskracht hebben om niet op te geven!