Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik vind Rene, Britt en Robbert allemaal leuk. Yuki vind ik irritant, omdat hij de hele tijd engels praat zomaar. Dyantha is irritant omdat ze zo aanwezig is en de dienst wil uitmaken. Toch vind ik Dyantha toch iets vervelender.

Ohh nee Britt gaat Rene nakken nu?

Nee dat sowieso niet

Nee joh dat moet ze gewoon van de regie zeggen om het spannend te houden

Ja nu je t zegt hahaha boeit echt 0 deze eilandraden steeds

1 like

Denk dat ze alledrie op Yuki gaan, dat Britte belooft tegen René te zeggen dat ie m maar moet inzetten omdat ze op hem zullen gaan.
En dat Britte dan juist zegt niet inzetten we gaan op Yuki.

Heb er niet echt een reden voor, vindt hem gewoon niet zo leuk.

2 likes

Yuki gaat straks echt kapot als de stemmen omgeroepen worden. Ah dat wordt wel echt sneu. Maar hij mag naar John, zin in :joy:

1 like

Ahh zo jammer weer dit, vind het zo jammer dat er geen stiekem bondje is gemaakt

1 like

Ben blij dat Rene er nog in zit, maar zo sneu dat zijn ring voor niks is. #teamrene

2 likes

Aaah miss kan hij binnen kort weer vage muziekjes maken.

1 like

Ik ben echt een beetje van René gaan houden

1 like

Mogen die elkaar niet dan? :relaxed:

Mag iemand John?

2 likes

Ik denk dat de samensmelting misschien wel volgende week is dus dit was toch 1 van de laatste kansen

1 like

Ja en dat hij straks alleen Britt heeft eigenlijk. Yuki was wel z’n mattie nog verder. Jammer dat hij niet heeft kunnen samenspannen tegen Dyantha of Roderik

Edit wtf Robbert bedoel ik haha

1 like

Das de vraag idd, :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik hoop toch voor hem dat zijn man hem wel mag. :see_no_evil:

Ze hebben dit jaar ineens af en toe eilandraad terwijl het nog niet donker is, dat was normaal niet zo toch?

Hahaha wow ik heb mijn vriend nog nooit emotioneel gezien bij tv maar deze toespraak van Rene đŸ„Č

Nou donderdag is Loiza weer ‘s boos

16 likes

De bromance is real

2 likes