Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik denk deels omdat het laat donker wordt, maar ook omdat ze er nu twee achter elkaar doen elke keer toch

1 like

What else is new :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hmm… Gemiste kans zullen we maar zeggen haha, ben heel benieuwd hoe de bondjes gaan zijn na de samensmelting…

Ze heeft dit keer niet gezegd tegen hem dat hij hem niet hoeft in te zetten, terwijl ze dat vorige keer wel deed. Misschien bedoelde ze dat dan met die opmerking

Nee klopt, maar nu zijn er 2 eilandraden (?) per avond.

2 likes

Eigenlijk oneerlijk van het programma om Yuki met Renee (die onaantastbaar is) naar het vriendengroepje van Robbert, Dyanta en Britte te sturen. Daarmee was zijn doodsvonnis eigenlijk vanaf het begin al bepaald

5 likes

Ik snap echt niet waarom Britt niet met René en Yuki op Dyantha of Robbert is gegaan. Dat bondje wil je toch uit elkaar hebben voordat dat straks weer bij Defano komt in de samensmelting. En ik vind ze ook niet zulke Robinsons.

4 likes

Tsja britt zei ook dat ze het spel speelt. Misschien vindt ze yuki een te gevaarlijke tegenstander

Ik heb heel die grap van Yuki en René gemist over het verkeerd spellen van iemands naam maar blijkbaar vindt BrittE het niet erg dat iedereen haar Britt noemt (zonder e) :sweat_smile: Kleine ergernis maar ze heet gewoon Britte.

Ik had niet verwacht dat ik zo blij ineens zou zijn dat annemiek won. Ik was namelijk voor geen van beide maar tijdens die proef ineens wilde ik heel graag dat zij won.

1 like

Ja dat laatste, dat dubbelcheck je toch ff die namen als presentator??

Geraldine werd ook volgens mij door iedereen anders uitgesproken, van sjeraldien tot met de harde g geraldine etc.

Bij 0:12, je spreekt het dus wel uit als Brit. @oliverqueen

2 likes

Ik hoop echt dat Loiza de proef verliest :grimacing: Do gaat sowieso die ring inzetten omdat ze weten dat de samensmelting eraan komt

11 likes

Pfff, kan Loiza niet gewoon haar mond houden?!

6 likes

Loiza stemde toch ook Rob eruit?

1 like

Zo wat zit er in die wok?? Iedereen heeft meteen een dikke vlam :joy:

1 like

Haha ik vind het zo grappig dat Do iedere aflevering er steeds meer verwilderd uit komt te zien :joy:

8 likes

Net als Kim Kötter

6 likes

Ik tune nu pas in maar volgens mij heb ik niks gemist

Nee, alleen hypocrisie (of is het meer schijnheiligheid?) van Loiza en een bloedende been van Sterrin!

3 likes

Ik wil niet dat loiza wint :sweat_smile:

4 likes