Ja ik ook! Het leek echt uit het niets te komen
En het moet wel iets ergs zijn als ze niet verder mag
Wel heel sneu
Ja ik ook! Het leek echt uit het niets te komen
En het moet wel iets ergs zijn als ze niet verder mag
Wel heel sneu
Haha dat moet wel powervrouw zijn toch?
(Mijn autocorrect maakt daar trouwens poetsvrouw van )
Hoe kun je in ƩƩn alinea zeggen dat je dit seizoen vol vindt zitten met Robinsons en dat je Do graag ziet winnen .
Ergens snap ik dat ze niet alle medische details wil vertellen maar aan de andere kant maakt het geheim houden nu juist dat ik nog nieuwsgieriger ben waarom ze nou precies moest stoppen
Och wat heb ik me geƫrgerd aan Defano. Ga gewoon maar huis
Waarschijnlijk een bondje waar hij niet onderuit kon. Al had ie in zijn eentje op iemand anders gestemdš¤·š¼āāļø had niks uitgemaakt dus.
Ik vind hem ook irritant, hij gooit allemaal van die nietszeggende oneliners
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat Sterrin op zichzelf stemde omdat ze toch al wist dat ze ging. En dat JayJay dan op iemand anders stemde, wat die ene stem op iemand anders verklaart (maar die kans lijkt me klein)
Vooral ook omdat het uit het niets kwam. Ik had het zelf niet verwacht en Loiza volgens mij ook niet. Wel fijn idee eigenlijk om te weten dat er goede medisch toezicht is. Ik wist niet dat ze voor elke proef langs het medisch team gaan. Wel goed geregeld.
Hoe kan Defano wel door de medische keuring zijn gekomen met zoveel pijn?
Zouden Loiza haar hormonen misschien uit balans raken van de omstandigheden daar?
Desondanks vind ik het chill dat ze eruit is want ik vond haar irritant, vooral in de interviewstukjes Het viel mij op dat zij altijd over haarzelf praatte in de ik-vorm terwijl de meeste mensen in de wij-vorm praten.
Gokje hoor; maar pijn hoeft niet per se gevaarlijk te betekenen natuurlijk. Al vermoed ik dat hij ook niet lang zo door kan gaan.
Loiza had het erover dat āze zelfs niet meer op dār stuitje kon zittenā dus toen dacht ik direct; ooh misschien omdat ze zoveel is afgevallen? (Al voor dat ze eruit moest). Zij was natuurlijk waarschijnlijk al niet zo zwaar, dus als je dan veel afvalt kan dat wel zorgen voor gevaarlijke situaties? Hoe dan ook, het blijft sneu natuurlijk. Echt stom om zo je expeditie te moeten eindigen.
Ik vind het een beetje stom om daarover te gaan speculeren, zeker als zij zelf aangeeft het niet naar buiten te willen brengen.
Ik denk dat de situatie met Defano niet gevaarlijk is, aan een gekneusde rib kan je (volgens mij) ook weinig doen en als hij met pijn door wil gaan hoeft hij er niet uit.
Doen wij ook standaard. Ik weiger echt om met zoveel reclameblokken te gaan kijken haha
Ik vind Defano zo nietszeggend de hele expeditie, met zān āpositiviteitā, maar nu hij in die kreukels met gelaten stem zān verhaal doet heb ik eindelijk het idee van een beetje echte Delano te zien
Wat een schijtseizoen. Het zou handig zijn als ze aan het begin van de aflevering een kleine samenvatting zouden geven hoe in godsnaam het in elkaar zit.
Nou ik vond het eerlijk gezegd nogal sterk dat hij niet opgaf? Volgens mij zijn gekneusde ribben echt kut en helemaal als je een proef moet doen.
Ja ik heb vroeger een keer gekneusde ribben gehad, dat is wel mega vervelend, zelfs ademhalen is dan pijnlijk.
Vond ook niet dat hij mega aan het zeuren was erom. Dan vind ik een do en dyantha vervelender.
Het was denk ik leuker als ze wel allemaal moesten stemmen en dan pas zouden zeggen dat er niemand uit zou gaan. Dan zou er daarna voor meer ophef/reuring zorgen (als bijv. Yasmine eruit gestemd was).
Normaalgesproken gaat dat toch ook op deze manier? Nu was het wel echt heel saai.