Het is bijna alsof ze bang zijn dat er mensen naar huis gaan
Haha mischien begon de tweede lockdown in Nederland tijdens de opnames en wilden ze daarom geen mensen naar huis sturen
Defano heeft de meeste stemmen, maar hij mag nog niet naar huis!
Denk dat ze dat niet over hun hart konden verkrijgen.
Ja omdat Defano een zwarte stem heeft en omdat de rest nog niet gestemd had. Anders zou eerder Loek er uit gaan of een andere sterke speler
Hoezo niet?
En als Defano echt zwaar gekneusde ribben heeft dan is dat bij de volgende proef echt niet ineens weg. Daar ga je de finale iig niet mee winnen. Dan kun je beter gewoon naar huis gaan ipv zielig zitten te doen de hele tijd. Maar hij wil natuurlijk niet ‘opgeven’ :’)
Op wie wilden ze nu eigenlijk gaan stemmen? Jasmine? Hoezo niet allemaal op Defano.
Ze hadden het erover om de sterkste speler van ‘t ‘andere’ team eruit te stemmen. Loek dus (volgens hen)
Maar die logica ontgaat mij totaal. Hij werd laatste met de proef en Wietze werd tweede toch, hij is veel sterker en fitter dan Loek
Ik had het idee dat veel ook op Loek wilden stemmen
nee NIET loek
fuckers
Ugh deze expeditie is echt dit
Ik word er serieus bijna gefrustreerd van
Ik vind het sowieso echt jammer dat de echt sterke spelers er vaak uitvliegen bij een eilandraad. Zo wint zelden de meest Robinson waardige speler. Zou het veel leuker vinden als ze gewoon zeggen oke winnaar van proef naar winnaarseiland en verliezer naar huis. Maar dan is er natuurlijk geen drama meer.
Ja, ik bedoel dat hij naar huis mocht want weggestemd maar dan toch moet blijven omdat Loisa er al uit is.
Ik snap je niet, omdat Defano 1 zwarte stem had zou hij dan naar huis moeten? Ze hebben niet gestemd hoe kan hij dan weggestemd zijn.
Nee, het was oorspronkelijk een reactie op waarom er niet gestemd was en pas na bekendmaking van het resultaat gezegd werd dat niemand naar huis zou caan.
Dit was mijn verklaring, dat het zielig zou zijn voor Defano als hij niet naar huis mocht
Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat zijn qua stemrondes. 5 van het afvallers eiland bij 3 mensen die over waren van het andere eiland. Dat belooft voor die 3 dan gelijk niet veel goeds zou je zeggen. De mensen van winnaarseiland niet meegerekend.
Joww ik hoopte erop dat iedereen er nu in vogelvlucht uit zou vliegen maar de laatste aflevering is 16 december 😵💫 dat is nog 13 afleveringen
Wtf
Dus dan gaat er sowieso niet elke aflevering iemand naar huis toch? Want de finale is met minstens drie deelnemers. Deze editie waarschijnlijk met tien.
Jawel toch! We hebben nu nog:
- Yuki
- Wietze
- Anouk
- Loek
- Jasmine
- Britte
- René
- Jan
- Sandra
- Sylvana
- Sterrin
- Defano
- Annemieke
- Jayjay
- Dyantha
- Do
- Rob
- Robbert
Ohja dan kan het wel. Al zet ik alsnog in op een finale met tien . Alles kan in deze flut expeditie.