Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hahaha ik ben ook helemaal in de war, snap het niet meer :joy:

Ik vind alleen Jan, Britte en Yuki nu nog leuk. De rest boeit me niet.

1 like

Ik erger me zo aan Anouk en ik weet niet waarom. Hoop dat Jan wint, Yuki zou ik ook wel leuk vinden.

2 likes

Same, alleen ik vrees echt voor het moment dat Jan ooit van winnaarseiland af komt

Toen Dyantha zich eruit liet stemmen, heeft zij dacht ik op haar maatje Robbert gestemd.

Waarschijnlijk als ‘ludieke’ actie. Maar dat is niet echt slim, want het is in eerdere seizoenen weleens voorgekomen dat er bij een gelijk aantal stemmen op een eilandraad gekeken wordt naar hoeveel stemmen iemand op eerdere eilandraden heeft ontvangen.

Dus met haar stem kan ze er indirect voor zorgen dat Robbert naar huis moet. (kleine kans, maar toch)

3 likes

Nee die proef een paar jaar geleden waar mensen aan een draaiend rad vastgebonden zaten en onderaan met hun hoofd door een bak water gingen
Dat was pas erg

Jammer van Loek!

15 likes

Love Jan, maar hij maakte zo’n stomme opmerking toen hij moest strijden tegen Britte en Do. ‘Fysiek moet ik toch kunnen winnen van die dames, komop zeg’. Echt zo’n arrogantie, dat hij dan een voormalig atleet is wil niet zeggen dat hij sowieso wel wint. Vond dat zo stom klinken. Getsie

10 likes

Ik vind het wel een beetje sneu voor Defano, maar als je al tijdens een proef de handdoek in de ring gooit. Hoe denk je dan dat je de andere proeven wel gaat halen? Een kneuzing heeft gewoon tijd en rust nodig. En vaak een paar dagen daarna heb je de ergste pijn.

Wat krom en unfair dat er de ene keer wel een zwarte stem wordt gegeven aan degene die laatste wordt en de andere keer niet :roll_eyes:

En wat een slappe hap van Anouk zeg met d’r lulverhaal tegen Loek. En ook dat ze nu al zegt dat ze Jan er wellicht wel uit stemt omdat hij zo sterk is, niet alleen omdat ze eerder zei tegen alleen sterken te willen strijden maar ook omdat ze hem nog niet eens ontmoet heeft.

5 likes

Ik dacht dit ook! Wat een lieve man :pleading_face: en het typeert anouk precies dat ze lult waarom ze ook loek heeft gestemd. Ze stemt op hem om haar eigen hachje te redden zeg dat dan ipv met alleen maar sterkte spelers door :roll_eyes: ik bedoel hij ziet nu toch wel waarom je echt op em hebt gestemd haha

Ik vind alleen Jan en Yuki leuk. Dat andere team kan ik niet eens voor me halen wie daarin zitten behalve robbert. Maar das nou niet echt een robinson 🥲

Wajo, ziek dit

Ik vind Britte leuk, maar volgens mij is niemand dat met me eens hier?

20 likes

Ik vind haar ook leuk, sws van alle vrouwen die erin zitten is zij mijn favoriet denk ik.

2 likes

Jawel hoor, Britte zit in mijn leuk lijstje!

2 likes

Ook mijn favoriet, maar volgens mij vinden juist wel veel dat hier

Jawel, waarom denk je van niet?

Ja dat vond ik ook een afknapper

1 like

Ja ik dacht dat hier ergens te lezen? Maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben. Ik las iig nergens dat iemand haar een leuke kandidaat vind. Ik vind haar iig leuk en komt ook lief over. En ik ben jaloers op haar lange benen lol.

Loek eruit stemmen is echt flauw😔

1 like

Ik heb echt helemaal niks met René. Maar ik denk vooral omdat ik me er gewoon aan stoor als mensen over zichzelf in de 3e persoon praten en dat doet hij dan ook nog eens vaak (in die tussenstukjes waar ze tegen een camera praten). En dan noemt ie zichzelf niet alleen René, maar soms ook nog een Reneetje :expressionless: Komt zo sullig over.

9 likes