Jan doet dat ook regelmatigš
Oh Jan is wel zoooo in mn achting gedaald na die minachtige opmerking. Dat jantje zn rugzakje mag pakken en weer lekker thuis een boterham mag eten ākomop zegā ik werd de dagen erna alleen nog maar bozer op die opmerking. ZO arrogant. Ga weg Jan. Ervan uitgaande vanaf het begin al dat hij sowieso wint, een perfecte kandidaat is.
Hoop zo erg dat hij op zn bek gaat he. Koekje van eigen deeg.
Dat praathokje op dit eiland heeft echt een veel mooier uitzicht dan dat andere eiland haha
Oh daar ben ik ook bang voorā¦
Qua speculeren⦠wie gaat er vandaag uit?
Denk dat Annemiek en Sylvana beide mensen gaan sprokkelen om elkaar eruit te stemmen
nieuwe gezichtjesā¦ā¦
gezichtjes
Zei Nicolette nou net pRoef, met rollende R?!
Hoe lang zitten ze normale seizoenen eigenlijk ook alweer op zoān eiland, tot de finale? Is dat dit jaar ook wezenlijk langer?
Ja vgm normaal 30 dagen en nu 38, het was wel iets langer
Ja ik hoop stiekem Rob⦠Maar die weet het tot nu toe wel te vermijdenā¦
Marc Marie
Eigenlijk totaal niet eerlijk, als je lichter bent dan is 't veel makkelijker natuurlijk
Sommige hangen ook al veel lager
Haha wat doet Rob
Is het niet zān energie level, dan is het wel zn leeftijd. God wat vind ik Rob Geus toch een natte krant
Straks wint Do weer
Denk dat Rob of Sylvana exit gaat.
Ik hoop dat Sandra wint. Gun haar dat ze ff kan chillen op winnaarseiland ipv de hele tijd sloven voor iedereen
Eerlijk is eerlijk, ze doet het wel goed. Heeft echt een bepaalde focus. Net als Sandra.