Vgm is het precies gegaan zoals ze wilde, Jasmine dacht dat ze allemaal 2 op Anouk zouden doen, Jan dacht allemaal 2 op Jasmine en de rest heeft op Jan gestemd
Weer zoān nare waterproef volgende week.
Ik ben boos.
Ik heb ook het idee dat in eerdere seizoenen kandidaten veeel sneller hun immuniteit inzetten onder het mom van: weer een aflevering verder gekomen
De inconsistentie in dit programma begint me ook te irriteren hoor. Wietze ging eruit en er komt nog een eilandraad, maar toen Loiza naar huis moest mocht iedereen opeens nog blijven? En dat sommigen eerst nog mogen stemmen en dan pas naar winnaarseiland gaan, terwijl anderen gelijk al moeten vertrekken, ugh. Maak gewoon duidelijke regels man.
Heb even teruggekeken britte, Anouk of RenƩ heeft maar 1 stem ingezet.
Want Jan heeft uiteindelijk 5 stemmen gekregen
Britte hoefde misschien maar 1 stem in te zetten, ze was immers jarig!
Dat van meteen na winnaarseiland of eerst stemmen is wel consistent bij de zondagploeg meteen na de proef naar winnaarseiland en donderdag eerst stemmen, dus niet perse random. Wel vaag waarom ze de regels niet gewoon hetzelfde op beide eilanden houden tho
Ik denk omdat ze dus ās nachts niet mogen varen? En de aankomst van beide winnaars (van de donderdag en de zondag) op winnaarseiland dus een beetje handig moeten plannen
Maar na de eilandraad varen degene die er niet uit zijn gestemd toch ook weer naar hun eigen eiland?
Haha ja daar dacht ik van de week ook nog aan, dat dat niet klopt. Want eerder dit seizoen zei Kaj dat varen in het donker echt niet mag, en dat deelnemers die bijv naar afvallerseiland gingen daarom op een speciale (zeer basic) plek moesten slapen. In de ochtend gingen ze dan met de boot. Lijkt me idd sterk dat na een eilandraad de rest ook niet terug wordt gevaren? Waarsch zien wij als kijkers gewoon heel veel niet
Zou er volgende week dan niemand uitgaan, dat is dan weer lekker zuur voor Janā¦
Vind het steeds minder leuk dat het niet meer gaat om Robinson waardig te zijn maar om vriendjespolitiek en wie het beste in de groep ligt. Misschien moeten ze ook een soort strafpunten system gaan invoeren als je niet wint met de proef wat dan ook meetelt met een stempelde ofzo. Anyway, deze zo opzichzelfstaande eilandraden, bleh nee
Ik vond die opmerkingen van Jan ook stom maar verder vond ik hem wel een echte robinson, dus ik vind het wel jammer.
Geen idee waarom maar ik vind Anouk zo irritant.
Misschien een beetje gemeen maar ik hoop dat wietze heel erg last krijgt/heeft van spijt. Ik heb zelf eigenlijk nooit/zelden last gehad van heimwee dus misschien heb ik makkelijk praten maar ik vind het zoooo slap.
Maar in alladin wordt jasmine ook als djezmin uitgesproken bijv. Ken genoeg jasmines (nee ok 2) waarbij je het wel als djezmin uitspreekt. Als ik die naam zie spreek ik hem ook automatisch als djezmin uit. Maar in haar geval gaat dat niet op.
Maar als Jasmine zichzelf Jasmine noemt en anderen stug djezmin of jasmien blijven zeggen dan is dat toch irritant, hoe moeilijk kan āt zijn
Oh ja dat is zeker waar, ik denk gewoon onwetendheid. Ze noemen haar bij de eilandraad wel jasmine zoals je het op zn Nederlands uitspreekt toch?
Ze lezen toch ook nergens haar naam? Bijna nergens lijkt mij⦠snap ook niet hoe ze er Djezmin van makenā¦
Mijn Britte irritatie op een rijtje:
-te vaak benoemen dat het haar verjaardag is
-domme dansje toen voor haar werd gezongen
-3x benoemen dat ze haar moeten laten winnen omdat ze jarig is, echt zo āhahaha grapjeā (maar eigenlijk serieus bedoelen)
-waarom krijgt ze een taart
-ze likt aan die taart bij aankomst
-ze zgt ik heb al een stukje kiwi gegeten en een stukje brownie taart. want het is mĆjn taart
-een zwarte stem, en dat op mijn verjaardag
-dat stukje taart wat ze heel barmhartig aan nicolette en kai geeft wat dus al een hele dag op het eiland heeft gelegen, wat kai en nicolette 100% in de kliko hebben gegooid na afloop. deed me echt denken wanneer een klein kind je een hapje wil geven van zijn afgesabbelde soepstengel. nee dankje.