Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ze mogen ook zelf om dingen vragen, er waren ook wel eens deelnemers die een broodje pindakaas wilden bij de samensmelting en dan doen ze dat gewoon

Ik vond het wel echt suf dat wietze wegging en ik denk ook wel dat het met voorbedachte rade is alleen ik las net een artikel op nu.nl, een interview met Wietze en ergens snap ik het wel dat het teleurstelling op teleurstelling was. En ik vond deze samensmeltingsproef ook echt suf. Niemand naar huis, gestreden voor niks lijkt het. Er is ook nog geen voordeel tussen bandana of geen bandana.

1 like

Ik kijk het nu maar heb stiekem dit topic al gelezen :crazy_face: dus nul verrassingen lol

Eerste jarig is al voorbij gekomen van Britte Even wat shotjes pakken.

1 like

Nee iedereen betaalt volgens mij een soort borg en dat krijg je terug tenzij je stopt. Maar niet 100% zeker of dit waar is!

Denk dat ze Defano/Wietze als opgeven zien, dus dan moeten ze nog wel stemmen, en Loiza moest verplicht weg van de dokter, dus dan niet.

2 likes

Ik zag gister dit, iedereen roddelde dat het Sylvana was maar zij zegt te weten dat dit 7jr geleden was

Ik kreeg er wel echt een naar gevoel bij dat Britt dit zo met heel Nederland deelde en sylvana die er zo specifiek op in gaat. Vind het een beetje flauw, want daarmee zorg je ervoor dat mensen gaan graven etc en diegene dan openbaar belachelijk wordt gemaakt. Om over de rol van de cameraman maar te zwijgen

2 likes

Britt deelt wel vaker flinke sneren uit en dan vindt iedereen haar zo lekker eerlijk en gekkig. Ik denk altijd dat t een wolf in schaapskleren is

1 like

Ik snap er helemaal niks van, maar als er 1 BN’er is waarvan ik geloof wat ze zegt over hoe t er aantoe gaat in t wereldje is t Britt lol, die meid roept ook gewoon dat haar collega’s coke in de wc snuiven, en die doen vervolgens alsof ze de heilige maagd Maria zijn.
Sylvana bagatelliseert dit nu wel weer op haar “I’m one of the boys” manier and it’s not a good look.

1 like

Nou sorry maar liever zo iemand dan al die neppe figuren die doen alsof alle BN’ers lang en gelukkig met elkaar in lalaland leven hoor.

Huh heeft Sylvana ook dingen gedaan voor eten? Ik snap het niet. Ze doet er heel lollig over lijkt het.

Hahhaha ja ze vindt het erg avontuurlijk

Ze zal vast eerlijk zijn maar door zoiets eruit te gooien zorg je er wel voor dat er misschien onterecht verhalen over mensen de ronde gaan. Als ik Sylvana was zou ik het echt kut vinden als er zulke verhalen over mij rond gingen

Laatst bij het Televiziergala waren Rob, Raven en Monica genomineerd en stonden Rob en Raven bij Britt en Monica zat in de zaal mee te kijken op t grote scherm (Britt nodigde er steeds maar 2 uit bij haar). Monica zei dat ze al zenuwachtig zat toe te kijken daar, zich al afvroeg waarom zij daar zat, maargoed. Toen vroeg Raven aan Britt: waarom is de derde genomineerde hier niet? Toen zei Britt iets van: “Ik kies hier alleen de mensen die ik leuk vind.” Wel eerlijk inderdaad, maar niet echt aardig? Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze er maar 2 bij haar mocht uitnodigen
 Lang verhaal kort ik weet dus niet of ik haar aardig vind :joy:

2 likes

Nee ze hadden eten gejat van de crew.

Hoorde net op de radio dat Wietze en Jayjay ook al tomaten hadden gejat van de crew😅

3 likes

Oh of ze aardig is weet ik ook niet, maar daar zeg ik ook niks over. Ik denk alleen dat als ze iets roept het in ieder geval geen leugen om aandacht is, maar dat het gewoon als diaree uit haar mond loopt en het in ieder geval op de waarheid gebaseerd is.
Het is al vreemd dat die meid zo’n carriere heeft, want wat ze nu precies kan behalve haarzelf zijn in programma’s?

2 likes

Ik vind het ook jammer, had liever Anouk naar huis zien gaan.

Ik heb gisteren het eerste kwartier gemist want normaal gebeurt er de eerste minuten toch niks, dus dacht kan nog wel even douchen. Ik had tot ik na de aflevering in dit topic keek niet in de gaten gehad dat Wietze weg was :sweat_smile:
Door al die eilanden en twisten ben ik soms totaal t spoor bijster.

3 likes

“Diarree uit haar mond” :rofl:

2 likes

JA dit was viezer dan de eetproef gadverdamme

2 likes

Hehehe gefeliciteerd met mijn verjaardag is echt hetzelfde als Congrats on having me!:joy:đŸ„Č

2 likes