Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hahaha ja ik kan mij niet voorstellen dat Kaj en Nicolette dat echt hebben opgegeten. Gadverdamme.

3 likes

Hahaha ja als mensen die al 3,5 week hun handen niet gewassen hebben aan mijn eten zitten hoeft het van mij niet.

5 likes

Alladin als bron nemen voor een oorspronkelijk Arabische naam is nou niet echt veelzeggend ofzo. Djezmin is naar mijn idee vooral een Amrikaanse uitspraak van die naam. Het voelt bij mij overigens ook als een micro-agressie om haar naam zo uit te spreken, omdat ze nu wel echt beter zouden moeten weten.

7 likes

Volgens mij is dat zo! Dat je je voorschot niet terug krijgt.

1 like

Oh? Ik wist niet dat je als deelnemer geld krijgt :stuck_out_tongue: Dacht alleen de winnaar.

Maar zo’n voorschot zal dan wel niet riant zijn, als mensen aan de lopende band stoppen.

De vorige aflevering zei ze ook iets van ‘Ik heb nog nooit geen taart gegeten op mijn verjaardag
’ Dus misschien dat de productie daarom een taart heeft geregeld? Wel stom inderdaad.

1 like

Iemand dit al gelezen? :scream:

Nee het was Anouk. Sowieso zoo irritant dat ze zat te zeveren dat ze nu alleen was en het “a hell of a time” (ofzoiets was) en “game on” nu ze alleen was. Als ze Loek niet naar huis had gestemd was ze nu niet alleen geweest😠 of als Wietze een dag eerder tijdens de eilandraad vrijwillig was weggestemd. Echt stom!

Dit doet mij denken aan een film die ik ooit heb gezien van Mila Kunis, Boot Camp. Daar konden de kinderen die in dat kamp zaten ook hogerop komen door seksuele handelingen te verrichten met de leiders :nauseated_face:

1 like

Ze mogen ook zelf om dingen vragen, er waren ook wel eens deelnemers die een broodje pindakaas wilden bij de samensmelting en dan doen ze dat gewoon

Ik vond het wel echt suf dat wietze wegging en ik denk ook wel dat het met voorbedachte rade is alleen ik las net een artikel op nu.nl, een interview met Wietze en ergens snap ik het wel dat het teleurstelling op teleurstelling was. En ik vond deze samensmeltingsproef ook echt suf. Niemand naar huis, gestreden voor niks lijkt het. Er is ook nog geen voordeel tussen bandana of geen bandana.

1 like

Ik kijk het nu maar heb stiekem dit topic al gelezen :crazy_face: dus nul verrassingen lol

Eerste jarig is al voorbij gekomen van Britte Even wat shotjes pakken.

1 like

Nee iedereen betaalt volgens mij een soort borg en dat krijg je terug tenzij je stopt. Maar niet 100% zeker of dit waar is!

Denk dat ze Defano/Wietze als opgeven zien, dus dan moeten ze nog wel stemmen, en Loiza moest verplicht weg van de dokter, dus dan niet.

2 likes

Ik zag gister dit, iedereen roddelde dat het Sylvana was maar zij zegt te weten dat dit 7jr geleden was

Ik kreeg er wel echt een naar gevoel bij dat Britt dit zo met heel Nederland deelde en sylvana die er zo specifiek op in gaat. Vind het een beetje flauw, want daarmee zorg je ervoor dat mensen gaan graven etc en diegene dan openbaar belachelijk wordt gemaakt. Om over de rol van de cameraman maar te zwijgen

2 likes

Britt deelt wel vaker flinke sneren uit en dan vindt iedereen haar zo lekker eerlijk en gekkig. Ik denk altijd dat t een wolf in schaapskleren is

1 like

Ik snap er helemaal niks van, maar als er 1 BN’er is waarvan ik geloof wat ze zegt over hoe t er aantoe gaat in t wereldje is t Britt lol, die meid roept ook gewoon dat haar collega’s coke in de wc snuiven, en die doen vervolgens alsof ze de heilige maagd Maria zijn.
Sylvana bagatelliseert dit nu wel weer op haar “I’m one of the boys” manier and it’s not a good look.

1 like

Nou sorry maar liever zo iemand dan al die neppe figuren die doen alsof alle BN’ers lang en gelukkig met elkaar in lalaland leven hoor.

Huh heeft Sylvana ook dingen gedaan voor eten? Ik snap het niet. Ze doet er heel lollig over lijkt het.