Hahhaha ja ze vindt het erg avontuurlijk
Ze zal vast eerlijk zijn maar door zoiets eruit te gooien zorg je er wel voor dat er misschien onterecht verhalen over mensen de ronde gaan. Als ik Sylvana was zou ik het echt kut vinden als er zulke verhalen over mij rond gingen…
Laatst bij het Televiziergala waren Rob, Raven en Monica genomineerd en stonden Rob en Raven bij Britt en Monica zat in de zaal mee te kijken op t grote scherm (Britt nodigde er steeds maar 2 uit bij haar). Monica zei dat ze al zenuwachtig zat toe te kijken daar, zich al afvroeg waarom zij daar zat, maargoed. Toen vroeg Raven aan Britt: waarom is de derde genomineerde hier niet? Toen zei Britt iets van: “Ik kies hier alleen de mensen die ik leuk vind.” Wel eerlijk inderdaad, maar niet echt aardig? Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze er maar 2 bij haar mocht uitnodigen… Lang verhaal kort ik weet dus niet of ik haar aardig vind
Nee ze hadden eten gejat van de crew.
Hoorde net op de radio dat Wietze en Jayjay ook al tomaten hadden gejat van de crew😅
Oh of ze aardig is weet ik ook niet, maar daar zeg ik ook niks over. Ik denk alleen dat als ze iets roept het in ieder geval geen leugen om aandacht is, maar dat het gewoon als diaree uit haar mond loopt en het in ieder geval op de waarheid gebaseerd is.
Het is al vreemd dat die meid zo’n carriere heeft, want wat ze nu precies kan behalve haarzelf zijn in programma’s?
Ik vind het ook jammer, had liever Anouk naar huis zien gaan.
Ik heb gisteren het eerste kwartier gemist want normaal gebeurt er de eerste minuten toch niks, dus dacht kan nog wel even douchen. Ik had tot ik na de aflevering in dit topic keek niet in de gaten gehad dat Wietze weg was
Door al die eilanden en twisten ben ik soms totaal t spoor bijster.
“Diarree uit haar mond”
JA dit was viezer dan de eetproef gadverdamme
Hehehe gefeliciteerd met mijn verjaardag is echt hetzelfde als Congrats on having me!🥲
In het interview op nu.nl stond inderdaad dat Wietze na de eilandraad al had aangegeven dat hij weg wilde, maar ze gevraagd hebben er nog 1 avond na te denken. Vervolgens heeft hij wel afscheid genomen, maar toen was de filmploeg nog niet op het eiland aanwezig. Maar het werd zo gemonteerd dat het net leek alsof Wietze in “het diepste geheim” er even vandoor was gegaan zonder afscheid.
En in dat interview licht hij ook de reden toe, waardoor ik wel iets meer begrip ervoor heb. Het is voor de kandidaten blijkbaar ook een dikke teleurstelling dat de samensmelting geen samensmelting was en alle mensen zonder bandana’s ook gewoon door konden. Maar dan nog: had dan idd even gewacht tot een eilandraad en had je dan laten wegstemmen ipv iemand die nog wel graag door wil.
Bij deze het linkje:
Ja echt een matig seizoen. Er moeten gewoon mensen naar huis, is dat zo moeilijk? Die samensmelting was echt een natte scheet.
Nou boehoee, het spel loopt anders. En hij was toch door, wat is dan het probleem?
En stom dat 'ie het pas NA de eilandraad aangaf.
Zoals ik het begrijp uit het interview was het eruit stemmen van loek voor hem de druppel. Met daarvoor nog andere aanleidingen dus.
Vind het eigenlijk een beetje naar dat mensen zo veroordelen hierover. Roepen dat het falen is etc. Het is toch niet erg om om toe te geven dat het gewoon klaar is. Te moeilijk. Te zwaar. Genoeg.
Ik heb zoiets van, je weet waar je aan begint. En hij zelfs des te beter want dit was zijn tweede keer. Dan vind ik het gewoon triest als mensen vrijwillig stoppen en ook enorm zuur voor alle fanatiekelingen die al naar huis zijn gestemd maar graag doorwilden
“zei dat iedereen mee mocht naar het samensmeltingsdiner brak er echt iets. Ik voelde me zo voor de gek gehouden. Nou, en toen ging JayJay (Boske, red.) ook nog naar een ander eiland, moest Loiza (Lamers, red.) weg om medische redenen en werd Loek eruit gezet. Ik was er klaar mee.”
Ik vond dit artikel (wel uit 2011)
“ Hoe verder je komt, hoe meer je verdient. Als je de samensmelting haalt krijg je een zeker bedrag, en daarnaast krijg je per uitzending een bedrag. Die bedragen zijn geheim. Als je er eerder uit gaat of zelf opstapt, krijg je startgeld. Je krijgt altijd betaald. “
Hoe ik het lees is dat hij gewoon baalt dat zijn maatjes eruit (of ergens anders) zijn
Vind ik persoonlijk te kort door de bocht. Omstandigheden zijn anders, mentaal is het miss anders / zwaarder. Makkelijk praten vanaf de bank en ja zuur voor anderen natuurlijk. Maar het is nooit een eerlijk spel geweest.
En misschien dacht wietze ook wel dat er dan niemand bij de eilandraad uit zou gaan, want was immers bij Loiza niet zo. (ze zullen wel onderscheid maken tussen medisch /niet medisch).
Ik dacht in eerste instantie ook van ‘jeetje wat slap van Wietze’ maar ik vind dat ze het ook wel op een bepaalde manier over laten komen en editen, t.o.v. als je dan dat interview met hem leest. Ik begrijp best dat je er na drie weken aardig doorheen zit en dat het voelt alsof het nog oneindig lang gaat duren omdat er ongeveer niemand (gevoelsmatig) naar huis gaat en er nog zo veel mensen inzitten.
Ik had toen bij die proef op afvallerseiland (balk proef) ook echt gedacht dat er maar één persoon of heel misschien twee door mochten maar toen gingen er echt iets van vijf of zes mensen door en viel alleen John af, super raar vond ik dat. Het is toch niet voor niks afvallerseiland… Beetje gek seizoen dit!
Nou dit zou ik ook hebben hoor. Altijd al een hekel gehad aan dat bij competitieve spellen dan op het eind wordt gezegd: ‘grapje het maakt niet uit of je als eerste was, iedereen is een winnaar ’ ja opbokken
Ik zou er eerlijk gezegd ook wel klaar mee zijn naar zoveel ‘diepste geheimen’ en uitbreiding na uitbreiding