Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik geloof er niks van deze vis is gewoon gestaged product placement

14 likes

Hmm volgens mij heeft die vent die vis daar gewoon voor ze gevangen

3 likes

Annemiek haar nagels zijn nog mooi gelakt na al die tijd? Of zie ik dat nou verkeerd

2 likes

Ja en die meid komt niet eens dichtbij van het winnen van een proef. Vind haar leuk maar ze zou nooit de finale winnen denk ik

Van mij mag Robert er wel uit, vind hem niet zoveel aan. Maar denk dat ze Rob wegstemmen

Haha misschien acryl of gellac?

He maar dit is ook helemaal geen voedzaam eten toch? Waarom niet iets van brood of groenten?

1 like

Ze worden dit jaar wel echt vetgemest door de productie of nie

1 like

Dit is een betere verwoording van mijn bericht boven je hahah

Gelukkig heeft hij maar 3 stemmen toch?

1 like

Blij dat Rob weg is

1 like

Ah ik begon wel een klein beetje van Rob te houden maar ik vind het ongemakkelijk om naar hem te kijken, ben blij dat hij naar huis gaat om aan te sterken

3 likes

Jayjay please

1 like

Awh Rob nou vind dat ie het best goed heeft gedaan, maar laat hem alsjeblieft weer wat gaan eten want manmanman

7 likes

Hahaha ja Rob en John, wat een stel :rofl:

2 likes

Ik vind het wel fijn dat Rob het heeft kunnen afsluiten in een groep die hem wel meer leek te accepteren dan de eerdere groepen.

24 likes

Ja hij leek nu ook minder verdrietig zo.

Weet alleen niet of ik het trek, Eilandpraat met hem.

Oh Jan zit er ook :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ik vind in het algemeen die twee afleveringen per week Expeditie Robinson eigenlijk al te veel, dus eilandpraat kijk ik nooit.

1 like

Wow ik herkende Jan niet

2 likes

Ja had ik eigenlijk wel verwacht… Die laat het echt niet los!

Ik vind Annemiek eigenlijk best oké (jaja!), maar dit vind ik wel jammer ja. Gewoon helemaal niet begroeten enz…? Niet echt respectvol en zonde van je tijd op winnaarseiland ook.

1 like