“Saaie iedereen weet dit al” fact: Bij wie is de mol is het trouwens dat alle kandidaten die kans maken op het geld niet betaald krijgen. Dus alleen de mol krijgt betaald. En de winnaar krijgt de pot.
Ik had niet anders verwacht eigenlijk?
Het is ook logisch alleen niet iedereen weet dat. Ik had eerder nooit gedacht dat de mol wel betaald kreeg xD. Stond daar nooit bij stil al is het achteraf gezien wel aannemelijk
Vind wel echt het minste seizoen. Ook al heb je 2x per week een aflevering, ik zit er totaal niet in. Vergeet steeds wie op welk eiland zit en leef een stuk minder mee met de kandidaten. En die taart van Britte was zo overdreven -.-
Vraag mij trouwens af of Yuki nu pas bij het terugkijken doorheeft dat Jazzmin eigenlijk Jasmine heet 🥲. Snap echt al die variaties op haar naam niet. Iemand noemde haar ook zelfs Jasmina. Echt hoe moeilijk is het.
Volgens mij zag ik in de voorstukjes wie er op winnaarseiland blijft…
Ja dat idee heb ik ook!
Misschien spoilers?
Omdat Yuki niet bij die proef aanwezig is toch?
Ja inderdaad! Dat leek heel duidelijk te zien…
Ik dacht toch echt dat ik drie mensen zag bij die proef of heb ik dit verzonnen. Of was dat Jasmine? Of is zij alweer terug? So confusion
Misschien ben je in de war met de winnaarseiland proef?
Nou ik ben benieuwd als Jasmine de proef verliest weten we iig wie er naar huis gaat
Hoe petty is Annemiek. Wat een kinderachtig mens
Echt Annemiek wat ben je een zeikwijf
Hallo Sandra is de enige die kookt???
Denk eigenlijk dat ik Sandra de leukste vind die over is.
Oh nu vindt ze Sandra ineens wel leuk
Ik vind het altijd zo flauw als mensen zo boos worden over het wegstemmen. Kom op, hebben zij ooit een aflv. van expeditie gezien?
Ik zet expeditie steeds meer gewoon op als achtergrondgeluid. Het duurt me nu toch echt wel te lang, en we moeten nog een paar weken met 2 afleveringen per week. Het boeiendst vind ik de proeven, maar verder denk ik joe het zal allemaal wel
Ja als je appelpannekoeken krijgt is Sandra wel lief
Petty Annemiek
Ja en die proeven duren maar 5 minuten van de hele aflevering
En blijf je dan ook zitten in de rwclame?
Haha dedicated hoor!
Een poosje terug vond ik het echt nog te lastig om potentiële finalisten te voorspellen omdat ze nog met zo veel waren maar inmiddels ga ik denk ik voor Anouk, Yuki en Robbert. Jullie?
- Yuki
- Sandra
- Rene
- Britte
- Jasmine
- Robbert
- Annemiek
- Sterrin
- JayJay
- Anouk
- Do
0 stemmers