Nou dan hoop ik dat Hugo wint, wel slecht.
Wat een klojo’s bij rtl
Ik zie die spoiler en ik zit echt mijn brein te kraken wie er ook al weer nog in zat. Ik vind het een gaaf drietal!
(Nu ik het typ schiet het me ineens weer te binnen )
Spoiler
Bleh stom en stomme kandidaten. Nu heb ik nog minder zin om verder te kijken
Ik ben niet verbaasd, dit zijn wel de drie meest sterke spelers die er nog inzitten
haha nou dit is wel de kers op de taart genaamd “slechtste seizoen ever”
Wauw wat ontzettend slecht weer zeg.
Ik ben zo teleurgesteld in het feit dat alle sterke spelers er al uit gekickt zijn dat het me geen bal uitmaakt dat dit al uitgelekt is De enige van deze drie die kans had gemaakt tussen alle sterke spelers is denk ik wel hugo. Dus ik hoop dan maar dat diegene wint.
Na een paar weken geleden de reclame voor de finale van vorig jaar op tv, nu dit weer. Ze zijn bij rtl niet helemaal wakker lijkt wel.
maar het lijken me wel de 3 sterkste kandidaten. Hoop wel dat Hugo van die 3 dan wint.
Hugo is niet altijd de meest sympathieke geweest maar wel het meeste Robinson, dus laat hem dan maar winnen.
al was het bij hem soms meer Robinson op Reis, met zn wijn, brief, video en pizza.
Wat dom weer zeg.
Ja een echte Robinson, nee die heb ik dit seizoen toch niet echt gezien hoor.
Misschien Rijk nog maar verder.
Als dit waar is ben ik zooooo teleurgesteld,maar kan eigenlijk niet anders he
Tim vond ik ook een echte Robinson maar het meeste Rijk idd
En Kalvijn als hij verder was gekomen had misschien interessant geweest
Spoilers
Ik weet dat mensen Shary An haten (oke ik zelf ook) maar ben dan toch voor haar, zij heeft tenminste niet een vakantie op winnaarseiland gehad maar bijna alle proeven gewoon mee moeten doen
Ik word wel echt boos als ER weer een televisier nominatie krijgt volgend jaar.
Alsnog een spannende proef, uhu. Tot nu toe had elke aflevering ‘spannend’ moeten zijn. Dit seizoen is 1 grote teleurstelling.
Maar Rijk was toch niet echt een Robinson? Het was wel zielig dat ie daar alleen en uitgeput op dat eiland zat, maar als ie wat meer een Robinson was geweest, had ie misschien meer eten kunnen vinden en maken en was ie niet zo uitgeput geweest…
Ik had in de finale wel Kalvijn, Hugo, Tim en Thomas willen zien, van de vrouwen heb ik niet echt iemand die ik een echte Robinson vond
Nou ik ga toch maar weer kijken. Kan ik weer een uurtje alles afzeiken haha.
Echt geen zin meer in deze aflevering nu