Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Zit toch te kijken. Maar vooral om in dit topic te klagen en op Twitter andermans klaagzang te lezen

10 likes

Ik heb bewust het hele uitlekverhaal vermeden om gewoon vanavond weer lekker verrast te worden - haha wie hou ik voor de gek er zit geen enkele verrassing in dit seizoen maar ja oke

4 likes

Waarom ben ik zo nieuwsgierig en had ik op de spoiler geklikt. Toch minder leuk kijken nu

1 like

gut hugo en eva c zijn zooo blij met elkaar. doe de volgende keer gewoon lekker mee aan temptation island samen ofzo

22 likes

Wel tof dat er nog 4 vrouwen over zijn en nog maar 1 man. :thumbsup:

6 likes

Zelfde!! Maar ik kijk toch want wil wel weten wat de proeven zijn en hoe ze gaan

Waarom die zware schoenen aan als ze zo ver moeten zwemmen? Toch onhandig

Welke 3 hoop jij in de finale terug te zien?

• Hugo
  • Eva C
  • Eva K
  • Shary An
  • Mariana

0 stemmers

Hey daar hebben we mr. Voice over weer

2 likes

Ik snapte al niet hoe ze een puzzel op dat ding moesten maken maar het moest dus omhoog haha

1 like

Kan je niet je hand daarvoor vasthouden? Of moet het aan dat handvat? Dat maakt het nog onhandiger

Hebben ze al niet eens zon spel gehad

1 like

Wat een matige proef

1 like

Mar hij houdt die blokken op dat midden stuk. Mag dat?

1 like

uhm hugo zn laatste blokjes lagen al op de paal.

Als dit mariana was geweest had ze op dr kop gehad.

10 likes

Weer zo’n saaie proef. Hoe was dit spannend :sob:
Edit: had het leuker gevonden als Eva c en Hugo gewoon met de rest mee hadden moeten strijden.

Snap ook niet dat er niemand bij is?? Is dat zo moeilijk om er iemand bij te krijgen

3 likes

Ik ben echt blij haha :smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

1 like

Laf deze uitslag. FACK shady

1 like

Ja ik zeg maar wat: Kaj?!?!?!?!?!

Echt waar blijft die gast. En dan ook nog in interviews zeggen jaa ik hoop dat ik het volgend jaar ook kan doen. Hoezo.

3 likes