Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Maar nu heeft Hugo dus gewonnen zonder de proef af te maken :joy:

2 likes

Hahaha nou sorry
Klote finale
Klote expeditie
Klote proeven
Klote blunders

Achja

9 likes

Wat vreselijk dit zeg.
Op naar de taarten. Hopelijk volgend jaar een beter seizoen.

HAHAAAA ze hebben gewoon een nacht ergens moeten slapen. Om de volgende dag allebij mis te gooien. En dan ohja nou heb jij toch maar wel gewonnen hugo. Leuk he? Nee!

11 likes

Nou hij is wel blij zo te zien

hshahah
Hoe stom dit

We maakten het nog even spannend?
?
???

1 like

Nou jongens, met jullie was het wel leuk! Hopelijk in januari een geiniger seizoen :smiley:

8 likes

Kan je trots op zijn
Heel de expeditie op winnaarseiland gezeten en nu ook nog niet eens echt gewonnen met het finale spel

8 likes

Nou tot volgend jaar! Nu Heel Holland Bakt! Joejoe

Wel blij voor Hugo :heart:

1 like

Tuurlijk is Hugo blij en terecht ook. Maar als hij weer terug kijkt op vorige seizoenen zal hij zich misschien niet echt Robinson voelde. En dag ligt niet aan hem.

7 likes

Tsja ze moeten echt eens naar de opzet gaan kijken. Maar Hugo kan er natuurlijk weinig aan doen dat het spel dit seizoen zo is opgezet

8 likes

Nah weetje ik gun het hem wel, omdat hij het zó graag wou en hij heeft wel veel doorstaan. Maar dit seizoen wauw, geen woorden voor, zo slecht.

4 likes

De dames hebben alle sterke mannen eruit gestemd. Dan krijg je dus types als Shary Ann die 2 uur over een simpel puzzeltje doet in de finale :joy:

9 likes

Hugo zit echt te juichen alsof ie de ultieme Robinson is, maar als ik hem was zou ik daar echt met een beetje schaamte staan.

3 likes

Haha ja Tim had die puzzel binnen twee minuten gelegd

7 likes

Is ook zeker zo. Ben ook wel blij voor hugo want hij is zo enthousiast en ook echt fanatiek maar het is dan jammer dat we zo weinig van hem gezien hebben bij de samensmelting

2 likes

Ergens gun ik het hem ook wel, maar het is zo toch ook net alsof je een kind een lolly geeft

4 likes

Hahaha bij die shoot-out hadden ze een oud shot waar Shary-Ann nog op het vlot staat, dat zou helemaal mooi zijn: je kunt niet meer winnen, maar je moet hier nog wel een dag blijven zonder eten en toekijken hoe iemand anders wint

7 likes

Ik kon niet kijken maar hoe heeft Hugo nu gewonnen?