Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ze moesten op het einde dus die dingen raken,Hugo had eerst een raak en daarna Eva maar omdat allebei hun ballen op waren gingen ze een shootout doen (de dag erna??)

Allebei niks raak dus nu heeft Hugo gewonnen omdat hij eerder had raak geschoten in eerste instantie

Omg treurig

2 likes

Ik was in de bios dus kon niet live met jullie chatten maar omg jippie Hugo @Pepernoot ook blij?

Alleen wel echt hilarisch typerend dat ze bij de finaleproef na beide twee x 42 ballen schieten dus in totaal 168 nog steeds maar een target raken. Wat een anticlimax :joy: een goed einde voor dit seizoen.

In de bios was het trouwens heel chill, in de reclames kon je namelijk vragen stellen aan de host (oud deelnemer) dus die vlogen echt voorbij!

Oja en toen Shady niet meer kon winnen begon de hele zaal te klappen. Love it!

4 likes

Zo hallo dit topic is echt een en al gezeik als je alle 500 berichten in een keer terugleest. Jezus mensen kijk volgende keer gewoon echt niet meer als alles kut was. Ze kunnen niets goed doen ook? Dit seizoen eindelijk mensen die niet opgaven en sterke spelers eruit stemmen gebeurt ook al jaren. En je weet ook al een half jaar dat de finale een combinatie is van terugblikken en interviews en dat de ontknoping pas in de laatste 5-10 minuten plaats vindt. De tering hoor echt alleen maar negatief hier.

6 likes

Ga ik ook zeker niet meer doen als het volgend jaar weer met allemaal gezeik begint.

@Evenveel Ik vond het wel een leuk seizoen ja. Alleen Hugo iets te privileged op winnaarseiland met iets te makkelijke duels. Had hem wel meer grote proeven willen zien spelen. Leuke ‘nieuwe’ dingen met 3 kampen in het begin en Eva die als eerste naar de samensmelting mocht, Mariana die eerst de bitch van het seizoen was en vervolgens blijkt dat ze door alleen te spelen heel ver is gekomen. Had ik echt niet verwacht! Het sneaky gedrag van Shary-An vond ik ook goed gespeeld, hoort ook bij het spel. De finale vond ik ook spannend want er waren nog best wat momenten dat het nog 180 omgedraaid kon worden. Hugo als winnaar is niet heel verrassend toch maar Eva heeft het hem niet makkelijk gemaakt.

Maar goed he, nu ben ik allemaal argumenten aan het noemen terwijl iedereen het toch kut vond dus voor wie doe ik dit :joy: :joy: :joy:

5 likes

Vind het idd fijn dat er bijna geen opgevers waren en sterke spelers eruitgooien is ook wel vaker. Maar vind wel dat er kritisch gekeken mag worden naar de proeven, al helemaal de finale. Ik heb wel het idee dat het andere jaren een veel langere proef was, met meer onderdelen en ook meer zendtijd.

1 like

Ik snap nog steeds niet waarom Hugo nou won? Op een gegeven moment was het: als je nu niet scoort, dan wint Hugo? Maar waarom? Omdat hij een voorsprong had?

Omdat hij de eerste was die zijn target had geraakt.

Ja ik vind het eigenlijk ook een beetje gek. De bedoeling was gewoon 2 raken en dat is uiteindelijk helemaal niet gebeurd?

Ik vond het een kut seizoen omdat dit het 20ste seizoen was en ze daar allemaal zo overdreven over deden. Maar ik kan meerdere seizoenen opnoemen die spectaculairder waren dan deze.
De proeven waren in dit seizoen gewoon niet zo bijzonder en sommige werden zelfs herhaald.
De eilandraden waren alleen nog een beetje leuk door Mariana.

2 likes

Heb het net gekeken en ??? Shary krijgt die fuckin puzzel maar niet af, nouja dan ligt zij er maar uit we hebben niet de hele dag de tijd en onze vlucht gaat zo. Oh Eva en Hugo zijn nog steeds aan het kloten. Nog 1 kans dan. Oh lukt alweer niet. Naja Hugo, jij wint.

Smh

20 likes

Was nog beter geweest om ze daarna een oldschool balkproef te laten doen.

2 likes

Ik snap ook de reden niet waarom Shary eruit lag. Er was nog geen winnaar dus hoezo kan zij verliezen als er nog geen winnaar is. Lijkt er echt op dat ze er allemaal helemaal zat van waren.

5 likes

Ja echt he, ik had het gesnapt als ze van tevoren hadden gezegd dat het laatste stuk maar met 2 was, maar dat zat helemaal niet in de uitleg? Ik weet zeker dat ze het in het seizoen met Bertie toen wel zeiden dat je snel moest zijn om op het laatste te moeten kunnen schieten.

Nu leek het net alsof ze eigenlijk niet goed wisten wat ze met de hele situatie aanmoesten, blijkbaar hadden ze niet gedacht dat 2 mensen door al hun balletjes heen zouden komen en nog steeds geen 2 targets hadden geraakt. Dit is een finale proef, waarom is er geen plan B??

3 likes

Ja als je uberhaupt 2 uur over die puzzel doet verdien je het ook echt niet om nog verder te mogen. Kan me best voorstellen dat het even lastig is, helemaal met de druk van de finale. Maar 2 uur!!! En dan ook nog dat Nicolette dat heel respectvol zegt, het is niet echt iets om trots op te zijn.

1 like

Ze hadden dan beter kunnen zeggen, je mag 1 uur (bijvoorbeeld) over de puzzel doen. Red je dit niet, dan lig je er per direct uit. Maarja dan krijg je weer het scenario, stel dat niemand de puzzel binnen die bepaalde tijd afkrijgt wat doen we dan etc. Het was gewoon een slecht uitgedachte finale. Een flop.

3 likes

Jaaa zeker blij met de winst van Hugo! Alleen niet met de manier waar op. Had graag een spannendere proef gezien.
Wat leuk dat je naar de bios bent gegaan! Welke oud kandidaat was er bij jou?

1 like

Weet iemand of er bekend is wanneer de videand editie start? Ik kan het niet vinden.

Gister zeiden ze vanaf 23 januari.

1 like

Ja echt enorm slecht uitgedacht, er had gewoon geen moment moeten wezen waarop je zit te wachten omdat je balletjes op zijn. Dan hadden ze moeten doen dat je verder weg zakjes met meer balletjes had. Al weet ik ook niet hoeveel balletjes het dan wel had geduurd totdat ze eindelijk een tweede raak schoten

1 like