Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

aha, dan ben ik niet de enige. Iedereen verklaart me voor gek omdat ik m’n attention span echt extreem kort is en ik daarom altijd stukken skip bij het tv kijken

Het is ook gewoon niet boeiend, vooral niet als ze met zijn drietjes op dat eiland zitten

Ja het budget is wel kleiner hoor, er zijn ook helemaal geen gesponsorde producten dus dat scheelt veel. Maar vind dit seizoen echt 100x beter!

Ik snap alleen NIET hoe het nu verder gaat: ze moeten met een Nederlander en een Belg in de finale komen. Dat betekent dus dat Koen de halve finale voor spek en bonen gaat spelen? Hoe gaan ze dat handhaven? Echt stom

Ik las hierboven dat de finale met 3 is en minimaal 1 belg en 1 nl dus het kan best koen, jorik en thomas worden

Zeiden ze niet op het begin van het seizoen dat de finale 1 Nederlander tegen 1 Belg zou worden?

Ja dacht ik ook maar zie de post die ik quote @anon18050057

Nee in de finale moet tenminste 1 Nederlander én 1 Belg zijn. Daardoor was het onmogelijk om bijv alle Nederlanders weg te sturen zodat de finale met maar 1 nationaliteit gespeeld zou worden.

1 like

Nou echt hoor, van mij mogen ze het programma wel inkorten naar 40 minuten

https://m.hln.be/showbizz/tv/thomas-uit-expeditie-robinson-wilde-vriendin-ten-huwelijk-vragen-tijdens-programma-maar-ik-heb-nu-een-ander~ab51f9b5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Hahahha lekker bezig (wel sneu voor die kinderen)

1 like

Godver en het is een plus-artikel.

Hier staat ongeveer hetzelfde. https://www.viva.nl/stijl-en-update/thomas-expeditie-robinson-huwelijksaanzoek/
Ik vind het ook echt sneu voor die kinderen.
Gun het hem ook helemaal niet meer om te winnen nu.

3 likes

:scream: zo hé, wat een dramaqueen daar dan zeg. Dan ben ik maar voor die ene Hollander die al een paar proeven heeft gewonnen, ik ben blijkbaar niet geïnteresseerd genoeg geweest om zijn naam te onthouden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kan me overigens best voorstellen dat als je aan zoiets als Expeditie meegedaan hebt, dat je dan ‘anders’ thuiskomt en weer samen je weg moet vinden. Ik moest al best een beetje wennen toen ik op reis was geweest haha.

1 like

Ja ik vind het ook sneu voor zijn zoon. Maar als de opnames vorige zomer waren dan is het toch normaal dat je naar daar gaat en dolverliefd bent. En eenmaal terug je merkt dat het niet lukt.

Jullie doen nu alsof dat de opnames vorige week waren en hij de dag erop al een nieuwe vriendin heeft.

3 likes

Nee dat is denk ik ook niet zo gek. Maar tis meer het hele verhaal niet alleen dat stukje en dat ik hem anders ingeschat had ofzo en dat ik nu denk laat yorrik maar lekker winnen. Meer is t ook niet hoor

Weet iemand of de aflevering van vanavond nou de laatste is of niet? Had gelezen dat vanavond de halve finale en de finale komen, maar kan natuurlijk ook dat ze de ontknoping bewaren voor volgende week

Ja! Heb inside information dat het de halve finale en de finale in een aflevering is.

Edit: oh, dat laatste weet ik niet, de ontknoping. Maar bij onbekende deelnemers zal er geen live show zijn met ontknoping neem ik aan?

Meh, niet blij met deze finalisten. Ofja, ik gunde het de verliezer zoveel meer.

1 like

Absoluut. Ik had het wel een mooie stunt gevonden als Koen van Elroy had gewonnen maar dit is echt stom

Edit: haha ik ben zo’n sukkel, echt een knoop in mijn maag

Bon, hopelijk wint Thomas!

1 like