Ja dat was wel een verademing zeg!! Die had wel helemaal zijn eigen aflevering, en ook nog eens dat gedoe met balletjes die opraakte. In dat opzicht was dit een stuk beter
Heb onlangs ontdekt dat er chrome extensies bestaan waardoor je op bijna alle websites de afspeelsnelheid kan aanpassen!
Winnaar
Blij dat Thomas heeft gewonnen, maar nu lees ik al die dingen over zijn relatie
beetje stom wel
Die vieze voeten ook die steeds in beeld kwamen 
Kutwinnaar
Ik realiseer me opeens. Door heel het Corona gebeuren zal expeditie dit jaar wel niet doorgaan 
Of met zān allen een paar weken overleven in de oostvaardersplassen 
Expeditie Vondelpark 
Bron? Ooh ik baal zo dat het niet komt. Echt me lievelings 
De Franse versie is twee weken geleden op tv gestart dus het kan wel.
Maar dat is SBS dus het kan misschien nog komen op RTL. Alhoewel opnames zijn nu erg lastig.
Woensdag komt er een aankondiging van Monica en Kaj bij Boulevard.
Zal wel niet dit zijn, maar who knows haha
Het kan wel door meer kandidiaten dan normaal te selecteren, vragen om voor de start van de opnames 2 weken in quarantaine te gaan en dan op regelmatige basis te testen.
Tijdens de opnames vormen de kandidaten en crew een bubbel. Ik denk dat de kans op besmetting dan zeer klein is?
Ja dat zou wel een ideale situatie zijn. Dan hoef je ook geen afstand enzo te houden van elkaar!
https://www.instagram.com/p/CMzIz8cKtBU/?igshid=dnvtyykp6ggv
Nieuw seizoen gaat opgenomen worden! In Europa
Hahaha waar dan
In het subtropisch zwemparadijs van center parcs?
Leuk!!!
Wow had Kroatiƫ niet verwacht! Ben mega benieuwd, zin innnnn
Er zijn geruchten dat Dennis Schouten meedoet, heb er al meteen weer minder zin in
dat is toch die vreselijke powned gast die transfobische videoās over Alice maakt?
Jawel joh, laat hem maar lekker door de mand vallen!