Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Waarom zit Anouk er nog in??

1 like

Grijze muis, glipt overal doorheen, niet echt ruzie met iemand en heeft goeie vriendjes.

1 like

Die zit er alleen in om te koken

1 like

Sooo ik vond haar wel sterk… maar wat viel mij haar gezeur tegen zeg… Ik had echt gelijk van nee jij mag niet winnen voor de Belgen…

Ik vraag me af of ze die proef niet zo goed doordacht hadden met al die brandblaren, lijkt me niet echt handig dat ze nu allemaal pijnlijke voeten hebben op Thomas na, die nu sowieso al fysiek sterker is omdat hij op dat andere eiland zit. Vond het ook echt flauw om op winnaarseiland een balansproef te doen.

Valt me wel op dat die proeven daar nu echt goed zijn en niet ‘eet 50gram pizza’, ze hebben nu ook niet die onzin dat je tussen 2 mensen mag kiezen wie je uitdaagt maar gewoon steeds met 2.

2 likes

Thomas is me: “ze hadden niets bij zich om te eten dus ik had zoiets van: wat komen jullie dan doen?”.

9 likes

Ja met al dat zand ook, zo pijnlijk met blaren! Ben ook blij dat niet alle proeven hetzelfde zijn als het afgelopen seizoen.

Heuh ben ik de enige die superhard in de war is? De finale wordt toch gespeeld tussen een Belg en een Nederlander? Waarom moet de overgebleven Belg dan nog meespelen in de halve finale? Haha ik heb echt het gevoel dat ik iets mis ofzo maar dit klopt toch niet

Ooo blijkbaar is de finale met 3 en moest het MINSTENS 1 Belg en 1 Nederlander zijn. Ik dacht dat de finale met 2 was

1 like

Ik ook! Hij komt over als zo’n stoere ‘niet zeuren’-man en nu brak ie echt😥

1 like

Ik vind het echt stom dat ze vaak precies dezelfde proeven als vorig jaar gebruiken. En de finale dus ook lieten ze aan het eind van de aflevering zien. En die vond ik vorig jaar echt belachelijk met die kogels die op waren waardoor ze moesten wachten.

1 like

Ja dat was zo’n stomme proef! Maar volgens mij is dat nu de halve finaleproef, toch? Of hebben ze daar gewoon geen beelden van laten zien?

Er zijn meer landen met dit concept, die zitten ik verschillende periodes op diverse eilanden. Die maken allemaal gebruik van de proeven die er zijn! Dus denk niet perse dat het budget anders is vanwege videoland. Toen ik vorig jaar de Belgische wilde kijken waren ook alle bijna alle proeven hetzelfde.

Ik ook!! Toen hoopte ik ook echt dat hij ging winnen maar helaas.

Bij die proeven tussendoor hadden ze wel net zo goed hem die ketting kunnen laten houden :joy: de enige die anders nog kon winnen was Ruth maar sinds zij weg is is hij echt niet te stoppen. Ik hoop ook echt dat Jorik alles wint eigenlijk, vind hem echt leuk.

Het is wel echt dom geweest van ze om Thomas naar winnaarseiland te sturen zeg hahaha, je weet nooit of hij anders miss was weggestemd en nu is die finalist

Dat zou wel beter zijn! Zelfde finale lijkt mij erg stom.

Ik skip echt bijna alles, kijk alleen de proeven en de eliminatie. Het tussenstuk duurt zooo lang

2 likes

aha, dan ben ik niet de enige. Iedereen verklaart me voor gek omdat ik m’n attention span echt extreem kort is en ik daarom altijd stukken skip bij het tv kijken

Het is ook gewoon niet boeiend, vooral niet als ze met zijn drietjes op dat eiland zitten

Ja het budget is wel kleiner hoor, er zijn ook helemaal geen gesponsorde producten dus dat scheelt veel. Maar vind dit seizoen echt 100x beter!

Ik snap alleen NIET hoe het nu verder gaat: ze moeten met een Nederlander en een Belg in de finale komen. Dat betekent dus dat Koen de halve finale voor spek en bonen gaat spelen? Hoe gaan ze dat handhaven? Echt stom

Ik las hierboven dat de finale met 3 is en minimaal 1 belg en 1 nl dus het kan best koen, jorik en thomas worden