Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hmm jammer ik hoopte toch dat Ruth en Jorik tegen elkaar in de finale stonden. En dan Thomas erbij zodat het echt wel spannend werd.

Deze eilandraad deed me toch weer denken aan Tim (zelfde proef ook nog) want ik denk dat Ruth veel beter in de finale had gepast dan wie er nu doorgaan.

Wat een stomme kerel is Koen ook, lekker een grapje maken over dat Kevin op mannen valt. Hoop dat hij er volgende week uit ligt (of Elroy want die gluipt ook zo naar de finale zonder ook maar merkwaardig te zijn)

2 likes

Elroy is echt die jongen in de klas die geluk heeft dat hij ‘er bij hoort’ en daardoor denkt dat ie helemaal geweldig is en een grote mond kan hebben (over anderen).Maar eigenlijk kan hij niks.

10 likes

Ik vind Elroy en Anouk allebei zo ertussendoor glippen
 vond Ruth ook vreselijk dus blij dat die eruit is! Van mij mogen Thomas Kevin of Jorik winnen.

Wat me trouwens echt super erg opvalt is hoe fanatiek sommige Belgen zijn over dat ze niet willen winnen van een ‘zwak iemand’. Ik vind dit zĂł denigrerend. En bovendien: als iemand tegen jou in de finale komt is hij per definitie niet zwak, want hij staat er wel. Maar dat vreselijke betoog van Ruth waarin ze Kevin soort van aanpraatte eruit te stappen omdat zij wĂ©l haar best deed. Brrrrrr.

5 likes

Ik had deze aflevering toch wel een beetje medelijden met Ruth omdat ze het zich zo allemaal aantrok.

Ik vind dit seizoen trouwens een stuk leuker dan de seizoenen met al die BN’ers :slight_smile:

1 like

Waarom zit Anouk er nog in??

1 like

Grijze muis, glipt overal doorheen, niet echt ruzie met iemand en heeft goeie vriendjes.

1 like

Die zit er alleen in om te koken

1 like

Sooo ik vond haar wel sterk
 maar wat viel mij haar gezeur tegen zeg
 Ik had echt gelijk van nee jij mag niet winnen voor de Belgen

Ik vraag me af of ze die proef niet zo goed doordacht hadden met al die brandblaren, lijkt me niet echt handig dat ze nu allemaal pijnlijke voeten hebben op Thomas na, die nu sowieso al fysiek sterker is omdat hij op dat andere eiland zit. Vond het ook echt flauw om op winnaarseiland een balansproef te doen.

Valt me wel op dat die proeven daar nu echt goed zijn en niet ‘eet 50gram pizza’, ze hebben nu ook niet die onzin dat je tussen 2 mensen mag kiezen wie je uitdaagt maar gewoon steeds met 2.

2 likes

Thomas is me: “ze hadden niets bij zich om te eten dus ik had zoiets van: wat komen jullie dan doen?”.

9 likes

Ja met al dat zand ook, zo pijnlijk met blaren! Ben ook blij dat niet alle proeven hetzelfde zijn als het afgelopen seizoen.

Heuh ben ik de enige die superhard in de war is? De finale wordt toch gespeeld tussen een Belg en een Nederlander? Waarom moet de overgebleven Belg dan nog meespelen in de halve finale? Haha ik heb echt het gevoel dat ik iets mis ofzo maar dit klopt toch niet

Ooo blijkbaar is de finale met 3 en moest het MINSTENS 1 Belg en 1 Nederlander zijn. Ik dacht dat de finale met 2 was

1 like

Ik ook! Hij komt over als zo’n stoere ‘niet zeuren’-man en nu brak ie echtđŸ˜„

1 like

Ik vind het echt stom dat ze vaak precies dezelfde proeven als vorig jaar gebruiken. En de finale dus ook lieten ze aan het eind van de aflevering zien. En die vond ik vorig jaar echt belachelijk met die kogels die op waren waardoor ze moesten wachten.

1 like

Ja dat was zo’n stomme proef! Maar volgens mij is dat nu de halve finaleproef, toch? Of hebben ze daar gewoon geen beelden van laten zien?

Er zijn meer landen met dit concept, die zitten ik verschillende periodes op diverse eilanden. Die maken allemaal gebruik van de proeven die er zijn! Dus denk niet perse dat het budget anders is vanwege videoland. Toen ik vorig jaar de Belgische wilde kijken waren ook alle bijna alle proeven hetzelfde.

Ik ook!! Toen hoopte ik ook echt dat hij ging winnen maar helaas.

Bij die proeven tussendoor hadden ze wel net zo goed hem die ketting kunnen laten houden :joy: de enige die anders nog kon winnen was Ruth maar sinds zij weg is is hij echt niet te stoppen. Ik hoop ook echt dat Jorik alles wint eigenlijk, vind hem echt leuk.

Het is wel echt dom geweest van ze om Thomas naar winnaarseiland te sturen zeg hahaha, je weet nooit of hij anders miss was weggestemd en nu is die finalist

Dat zou wel beter zijn! Zelfde finale lijkt mij erg stom.

Ik skip echt bijna alles, kijk alleen de proeven en de eliminatie. Het tussenstuk duurt zooo lang

2 likes