Die laatste is denk ik Sterrin Smalbrugge, zij zit ook wel eens bij RTL Late Night en is ecoloog en werkt veel met slangen. Volgens mij ook serie hierover op Videoland. Is een soort vrouwelijke Freek Vonk maar zo wil ze geloof ik niet genoemd worden haha
John de Bever! Hahahaha 

Wie zijn al die mensen en wat zegt het over mij dat ik dan met John de Bever wel weer ken
Yay @ Sylvana, zo’n leuke meid.
Rene van Meurs zou ik wel tof vinden! Sylvana ook trouwens, leuke meid is dat.
Nieuwe kandidaten
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandy
Never forget Rob Geus die eten in de zee pleurde terwijl de rest uithongerde
Hahaha zo overtuigd van zichzelf dat het gewoon zou worden aangevuld.
Mensen (Gerda’s en Henken op Facebook) die zeiken dat ze graag seizoenen willen met onbekende mensen, en dan nu bij iedere deelnemer die bekend word gemaakt: “ken er niks van” “wie zijn dit”

Ja ik vind dat ook zooo irritant. Niemand kent iedereen. Je leert ze wel kennen en daarnaast: google bestaat
LeUk EiNdElIjK eEn SeIzOeN mEt OnBeKeNdE mEnSeN !!?!!1!! 
Ik vind Jasper een leuke toevoeging! Zou het wel grappig vinden als er nog iemand van Streetlab meedoet
Yes René Meurs bevestigd
Superleuk, hopelijk gaat hij shinen met grapjes en commentaar
Echt heel leuk!
haha wow het kwartje valt nu pas, dacht dat het over de wielrenner ging
Ugh Dennis… ben bijna in staat niet te gaan kijken door hem, maar het is echt een van mijn favoriete programma’s 🥲 Waaaarom krijgt hij nog een podium.
Yuki is ook net vader geworden, benieuwd of ze over hem ook schrijven dat hij zijn kind heeft achtergelaten - als hij het is.
Ja gelukkig zitten er nog wel leuke mensen bij maar ik mag hopen dat die Dennis er lekker gauw uitligt, belachelijk dat ze zo’n sneuneus een podium geven
Ik heb precies dezelfde geboortedatum als Sineke, toch voelt het idd alsof zij al veel ouder is 
Ja komt wss vooral omdat ze toen ze meedeed aan het songfestival echt heel oud gekleed/gestyled was, ik dacht dat ze toen echt al in de 30 was maar ze was pas 18
Ik denk dat Dennis heel snel afvalt op een of andere manier!