Ik vind Jasper een leuke toevoeging! Zou het wel grappig vinden als er nog iemand van Streetlab meedoet
Yes René Meurs bevestigd Superleuk, hopelijk gaat hij shinen met grapjes en commentaar
Echt heel leuk!
Iew Dennis en Yuki ook drie keer niks
Sieneke ben ik wel benieuwd naar!
haha wow het kwartje valt nu pas, dacht dat het over de wielrenner ging
Ugh Dennis… ben bijna in staat niet te gaan kijken door hem, maar het is echt een van mijn favoriete programma’s 🥲 Waaaarom krijgt hij nog een podium.
Yuki is ook net vader geworden, benieuwd of ze over hem ook schrijven dat hij zijn kind heeft achtergelaten - als hij het is.
Ja gelukkig zitten er nog wel leuke mensen bij maar ik mag hopen dat die Dennis er lekker gauw uitligt, belachelijk dat ze zo’n sneuneus een podium geven
Ik heb precies dezelfde geboortedatum als Sineke, toch voelt het idd alsof zij al veel ouder is
Ja komt wss vooral omdat ze toen ze meedeed aan het songfestival echt heel oud gekleed/gestyled was, ik dacht dat ze toen echt al in de 30 was maar ze was pas 18
Ik denk dat Dennis heel snel afvalt op een of andere manier!
Laten we het hopen.
Ik hoop dat er iemand bijzit in zijn team die hem constant kapot grillt over zijn opvattingen.
We hadden t op t werk over de deelnemers en ik zei iets onaardigs over Dennis en ze waren t niet met me eens. Ze vonden m wel grappig.
De meeste mensen vinden alles wat er tegenwoordig gebeurt toch ook allemaal maar vermoeiend gezeur en gezeik. Gelijke rechten voor iedereen? Prima, maar het moet niet te ingewikkeld worden en we moeten vooral discriminerende humor kunnen blijven gebruiken want anders gaat het HELEMAAL fout met ons vrije landje.
Ik hoop maar dat ze niet zijn youtube dingen heb en gezien en dat ie meevalt op tv? Maar had geen zin om in mn pauze er diep op in te gaan want mijn mening is op hele korte stukjes van die walgelijke youtube serie met die oude man gebaseerd.
Lees net dat ze uitgesloten zijn voor de televizierring. Dat is fijn.
oja dat is ook zo. vreselijk
en rene en sylvana kennen elkaar ook toch, van dumpert
Ja Yuki dus, nou Boulevard kom maar op met “Vader laat pasgeboren kind achter voor Expeditie”
Wilde eerst zeggen dat je in de war was met Rene van Leeuwen, maar deze Rene is inderdaad vaak te gast geweest. (Mis dumpertreeten trouwens wel, vond t meestal wel vermakelijk).
Hier hadden ze het net wel serieus over in Boulevard ‘Maar de baby kon nog niet lopen en sprak ook nog geen Grieks dus hij heeft weinig gemist hi ha ho’
Sieneke is bevestigd! Ben inderdaad heel benieuwd naar haar