https://www.ad.nl/video/productie/deze-oud-deelnemers-doen-mee-aan-expeditie-robinson-2021-245984
hm niet echt boeiende mensen die nog een keer mee doenā¦
Loiza 
al is zij de 1e keer echt al ver gekomen dus weet niet of ze dat nog een keer voor elkaar krijgt
Mag hopen voor de oud deelnemers dat Rob Geus wel zijn lesje heeft geleerd wat betreft meel 
Ach, vullen ze wel weer aan
Rob Geus 
Aaah zo leuk weer! Wel weer een leuke twist zo met de duoās. Benieuwd hoe het is zo met de kou, echt weer een heel nieuw element.
Ik ben echt fan van Sylvana, zij is (voor nu) mān favo. Ik hoop dat ze ver komt!
Leuke aflevering, wel echt veel kandidaten met die extra acht er nog bij.
Ik vind Sieneke, Sterrin en Sylvana het leukste.
Meest irritante vind ik Robbert, wat een zenuwlijder zeg met zān gestress, zou daar echt niet mee kunnen samenwerken.
Oh ik vind het juist wel leuke mensen, Loek Peters, Loize Lammers 
Jaaaa Loiza 

Hopelijk komt de spanning snel in het programma!
Het enige wat mij nu deed schreeuwen naar mān scherm was die verrekte nieuw aangemeten keel-R van Nicolette. Het maakt me woest!!
Ja mij ook! Die gekke R van haar. Soms wel en soms niet. Robinson spreekt ze bijvoorbeeld wel normaal uit, vrouwen niet. Dat wordt vgouwen bij haar.
Ja vreselijk. āik wil jullie vgagen, of de negen vgouwen aan die kant willen staanā
Ik heb even teruggekeken en in de allereerste shots waarin ze praat zegt ze alles met haar normale R. Waarom dat geswitch 
Ik hoop op nog een addertje onder het gras dat Rijk daar ineens op afvallerseiland zit ofzo
Feest van herkenning hier! Ik mag niet meer elke keer als Nicolette een rare āRā uitspreekt dit nadoen. Wordt mijn partner woest van hahahahaha 

Zeker haar idee om ze vast te binden deze opdracht
Ik heb het net pas teruggekeken maar inderdaad joh, kan me zo irriteren aan die houdingen van Nicolette. Benen veel te wijd uit elkaar, handen in de zij. Zo ingestudeerd āik moet stoer zijnā.
Maar holy shit 26 kandidaten, zo veel! Ik keek het terug via RTLXL maar zonder reclames was het alsnog 70 minuten?
Misschien ben je dan juist jong want de deelnemers zijn toch niet allemaal jonge rappers ofzo
Ze zei ook bij bijna alle teams dat ze ook āeindelijkā aan het vuur maken mochten beginnen of daar dan āeindelijkā mee klaar waren, zo onnodig flauw