Oh ik vind het juist wel leuke mensen, Loek Peters, Loize Lammers
Jaaaa Loiza
Hopelijk komt de spanning snel in het programma!
Het enige wat mij nu deed schreeuwen naar m’n scherm was die verrekte nieuw aangemeten keel-R van Nicolette. Het maakt me woest!!
Ja mij ook! Die gekke R van haar. Soms wel en soms niet. Robinson spreekt ze bijvoorbeeld wel normaal uit, vrouwen niet. Dat wordt vgouwen bij haar.
Ja vreselijk. “ik wil jullie vgagen, of de negen vgouwen aan die kant willen staan”
Ik heb even teruggekeken en in de allereerste shots waarin ze praat zegt ze alles met haar normale R. Waarom dat geswitch
Ik hoop op nog een addertje onder het gras dat Rijk daar ineens op afvallerseiland zit ofzo
Feest van herkenning hier! Ik mag niet meer elke keer als Nicolette een rare “R” uitspreekt dit nadoen. Wordt mijn partner woest van hahahahaha
Hij was wel gevraagd zei die in z’n podcast!
Zeker haar idee om ze vast te binden deze opdracht
Ik voel me echt een oud wijf tijdens het kijken want ik ken bijna niemand. Behalve Stefano, Eva, John en Jasmine. De rest moest ik Googlen
Ik heb het net pas teruggekeken maar inderdaad joh, kan me zo irriteren aan die houdingen van Nicolette. Benen veel te wijd uit elkaar, handen in de zij. Zo ingestudeerd “ik moet stoer zijn”.
Maar holy shit 26 kandidaten, zo veel! Ik keek het terug via RTLXL maar zonder reclames was het alsnog 70 minuten?
Misschien ben je dan juist jong want de deelnemers zijn toch niet allemaal jonge rappers ofzo
Ze zei ook bij bijna alle teams dat ze ook ‘eindelijk’ aan het vuur maken mochten beginnen of daar dan ‘eindelijk’ mee klaar waren, zo onnodig flauw
Vanavond nog een aflevering, niet vergeten!
Oeh nu komt de oude garde
Echt grappig al die winterjassen haha
Ik vind Loiza echt irritant
Yes een medestander . Iedereen is altijd zo lyrisch over haar. Ik vond haar de vorige keer ook mega vervelend. Blij toen ze naar huis moest.
Is het nu echt donderdag de aflevering met de oud-kandidaten en zondag met de nieuwe?
Dat zou ik wel gaar vinden