Heb het vermoeden dat Loiza heel erg in mijn irritatie gaat zitten dit seizoen.
Ik ben blij dat ze naar de andere deelnemers mag! Yesss
Wanneer krijgt Eva dan gezelschap van iemand als Sieneke nu naar die andere lui moet?
Snap echt niks van al die eilanden
Leek ook in het voorstukje of Loiza weer zat te zeiken op Rob en als dat zo is mag ze echt gauw weg
En de afvaller van TweedeKansEiland gaat dan uiteindelijk naar Eva ofzo?
Sieneke heeft ook een lijntje boven haar wimperlijn
Misschien degene die eruit gestemd wordt bij de oud deelnemers.
Wss zitten ze nu nog op dat eiland, nooit meer naar huis ole
Dennis post nu op insta dat ie echt iets had, geen gevoel meer aan linkerkant, hoge bloeddruk enz
Ik neem mijn woorden terug, raar dat ze dat niet uitzenden
Ja hoorde het net ook bij Humberto. Hij moest van de arts naar het ziekenhuis.
Ja dennis heeft idd eerder al een tia gehad of zelfs twee geloof ik, maar hij zei nu in de uitzending dat hij bang was om er eentje te krijgen maar achteraf bleek dat die angst dus super reeƫl was
Is toch raar dat Dennis door de fysieke en psychologische testen is gekomen?
Volgende dag pas geloof ik!
Ik kijk altijd via ziggo, dan kan je de aflevering van het begin kijken als je te laat bent met aanzetten
Ja ik vind het echt sneu⦠ook dat die ene chick dan moet zeggen āje maakt waardeloze tv maar je bent toch wel een top gastā
(Oid)
Waarom moet je dat erbij zeggen na zoiets
Wat raar dat ze het op tv zo anders geedit hebben, hij heeft wel verteld over zijn tia maar niets over dat hij daar nog naar het ziekenhuis is geweest en vgm ook niet over dat hij geen gevoel meer had.
Dan moet je wel echt een hekel aan een gast hebben, dat je dat niet in het programma wil uitzenden, haha⦠Treurig! Je kan iemand niet leuk vinden, maar dit vind ik gewoon niet zo netjesā¦
Loiza kijkt in het stukje voor de volgende aflevering alsof haar verteld wordt dat de aarde plat is wanneer Sieneke eraan komt lopen.
Ja had hem dan niet gevraagd