Wss zitten ze nu nog op dat eiland, nooit meer naar huis ole
Dennis post nu op insta dat ie echt iets had, geen gevoel meer aan linkerkant, hoge bloeddruk enz
Ik neem mijn woorden terug, raar dat ze dat niet uitzenden
Ja hoorde het net ook bij Humberto. Hij moest van de arts naar het ziekenhuis.
Ja dennis heeft idd eerder al een tia gehad of zelfs twee geloof ik, maar hij zei nu in de uitzending dat hij bang was om er eentje te krijgen maar achteraf bleek dat die angst dus super reeël was
Is toch raar dat Dennis door de fysieke en psychologische testen is gekomen?
Volgende dag pas geloof ik!
Ik kijk altijd via ziggo, dan kan je de aflevering van het begin kijken als je te laat bent met aanzetten
Ja ik vind het echt sneu… ook dat die ene chick dan moet zeggen ‘je maakt waardeloze tv maar je bent toch wel een top gast’
(Oid)
Waarom moet je dat erbij zeggen na zoiets
Wat raar dat ze het op tv zo anders geedit hebben, hij heeft wel verteld over zijn tia maar niets over dat hij daar nog naar het ziekenhuis is geweest en vgm ook niet over dat hij geen gevoel meer had.
Dan moet je wel echt een hekel aan een gast hebben, dat je dat niet in het programma wil uitzenden, haha… Treurig! Je kan iemand niet leuk vinden, maar dit vind ik gewoon niet zo netjes…
Loiza kijkt in het stukje voor de volgende aflevering alsof haar verteld wordt dat de aarde plat is wanneer Sieneke eraan komt lopen.
Ja had hem dan niet gevraagd
Annemiek was dat. Ik vind het wel tof van haar dat ze het niet gaat sugar coaten omdat hij lichamelijke klachten heeft gekregen. Hij maakt waardeloze kut tv en het is een klootzak. Tuurlijk gun je hem niet dat hij weer zoiets krijgt en ik snap zijn paniek, het zal misschien ook met stress door de omstandigheden te maken hebben. En lullig dat ze het niet eerlijk in beeld hebben gebracht. Dat verdient hij niet. Maar Annemiek is wel eerlijk en volgens mij zijn er heel veel forummers die precies zo over zijn programma’s denken.
Dat doen ze bij die BN’ers niet volgens mij, alleen bij onbekende mensen om ze te selecteren.
Ik had het heel anders geinterpreteerd tbh. Ik dacht dat Annemiek bedoelde dat hij slechte tv maakt omdat hij in de eerste aflevering om gezondheidsproblemen weg is gegaan. Hij heeft dus niets toegevoegd aan het programma. Maar misschien hebben jullie wel gelijk.
Als je live via Videoland wilt kijken, hoe werkt dat? Komt die optie zometeen in beeld?
Edit: was te vroeg 🥸
Die voorstukjes met John die als een ei de verkeerde kant op loopt
Haha die Rob
Als je bloem laat verstuiven dan breekt de pleuris uit hoor
‘Niet te zout?’