Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Annemiek was dat. Ik vind het wel tof van haar dat ze het niet gaat sugar coaten omdat hij lichamelijke klachten heeft gekregen. Hij maakt waardeloze kut tv en het is een klootzak. Tuurlijk gun je hem niet dat hij weer zoiets krijgt en ik snap zijn paniek, het zal misschien ook met stress door de omstandigheden te maken hebben. En lullig dat ze het niet eerlijk in beeld hebben gebracht. Dat verdient hij niet. Maar Annemiek is wel eerlijk en volgens mij zijn er heel veel forummers die precies zo over zijn programma’s denken.

4 likes

Dat doen ze bij die BN’ers niet volgens mij, alleen bij onbekende mensen om ze te selecteren.

Ik had het heel anders geinterpreteerd tbh. Ik dacht dat Annemiek bedoelde dat hij slechte tv maakt omdat hij in de eerste aflevering om gezondheidsproblemen weg is gegaan. Hij heeft dus niets toegevoegd aan het programma. Maar misschien hebben jullie wel gelijk.

Als je live via Videoland wilt kijken, hoe werkt dat? Komt die optie zometeen in beeld?

Edit: was te vroeg 🥸

Die voorstukjes met John die als een ei de verkeerde kant op loopt :woman_facepalming:

1 like

Haha die Rob :joy:
Als je bloem laat verstuiven dan breekt de pleuris uit hoor

5 likes

‘Niet te zout?’ :laughing:

Waar kan dit dan? Ik zie het nergens :innocent:

Heel stuk naar beneden scrollen

Samenvatting

Wow er gaat hier ook echt een wereld voor me open, chill dit!

1 like

Wooow daar had ik niet gekeken! Thanks haha

1 like

Hahaha die John. Deze man :joy::joy:

1 like

Meine gutte waarom is dit programma zoooo traag. Half uur bezig en het enige dat is gebeurd is dat ze pasta in een potje hebben gevonden. (ja waarom kijk ik nog, goede vraag :sob:)

1 like

Hahah ook stug Witske, berry/penoza en smaakpolitie blijven noemen

10 likes

HAHA
“Penoza zit achter mij, de smaakpolitie zit achter mij”

12 likes

Wat een verhalen van John toch. Hij praat veel maar zegt echt niks

1 like

Door die staven heb ik zin in kleurendrop 🥲

8 likes

Omg ja! Zo groot ook dan

2 likes

John wil weer naar bed

Jezus hoe vaak heeft die Jay Jay al wel niet topsport of mentaliteit benoemd, hou op

12 likes