Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Haha mensen gaan gewoon dadelijk alleen op eigen verzoek naar huis! Ik heb honger ik ga frikandellen vreten thuis joeee!

2 likes

Misschien laten ze expres de irritante deelnemers onbeperkt van eiland naar eiland gaan ipv naar huis voor leukere beelden. Want verder slaat het nergens op.

Hoezo mag John ook weer naar afvallerseiland, komt ie net vandaan

Eilanden en kampen uitleggen en wie wanneer naar welk eiland gaat als dit zo door blijft gaan.

28 likes

Ik vraag me af of productie in zou grijpen als het oud-deelnemers-kamp gewoon stiekem met elkaar afspreekt steeds de nieuweling weg te stemmen :joy:

Wat een gehaat op John hier zeg. Stoorde me er zelf niet aan, eindelijk wat leven in de tent want god oh god wat zijn die afleveringen met oud deelnemers tot nu toe saai zeg.

1 like

Nou eerlijk ik vond het bijna pestgedrag wat hij deed naar Rob toe
 vond hem ook heel arrogant en irritant dus blij dat ze hem weg hebben gestemd.

Maar al die eilanden en dat op en neer hobbelen
 wanneer gaat de eerste écht naar huis?

22 likes

Mwa nam het met een grote korrel zout allemaal. En Rob zelf volgens mij ook wel.

Verbaasde me wel dat er nu weer niemand naar huis hoefde indd en dat het tot zover alleen eiland-hoppen is. Hopelijk zondag wat meer actie.

Sowieso vind ik het allebei waardeloze presentators. En Nicolette lijkt continu een act op te voeren, vooral tijdens proeven is ze zo gemaakt “stoer” en streng. Echt tenenkrommend gewoon.

3 likes

Ik had juist echt het idee dat Rob het gruwelijk irritant vond en het liefst John z’n kop eraf had gehakt :joy:

23 likes

Heb het net teruggekeken maar blij dat John weggestemd is, wat een vreselijke vent

Vgm gaan de mensen van de normale expeditie naar tweede kans eiland en als je dan daar weer weggestemd bent naar afvallerseiland, maar het liep nu raar omdat John al van afvallerseiland afkwam

Je hebt iig genoeg kansen om er lang in te blijven dit seizoen :grimacing:

3 likes

Hahaha John zit in een loop (weer terug naar afvallerseiland) :joy: wat een naar mannetje btw

Arme Eva, die dacht ook van hem af te zijn, maar nee hoor, komt ie straks weer terug

1 like

Ik ga toch stuk om die namen die john iedereen geeft hahaha

9 likes

Haha ik ken John persoonlijk en ik kan wel bevestigen dat hij “in het echt” net zo arrogant is sinds hij bekend is geworden.

Ik vind het nog maar moeilijk te bepalen voor wie ik ben ook.

4 likes

Hij zit ook maar overal doorheen te wauwelen. Eva zal wel denken: heb je hem weer. :rofl: al moet ik eerlijk bekennen dat ik na zijn Berry van Penoza opmerking wel heel veel zin heb gekregen om die serie weer even te gaan bingen.

Weet nog niet precies wat ik van Loiza moet vinden, ze komt een beetje TE fanatiek over.

4 likes

Ik zit aflevering 2 te kijken, het lijkt me echt ontzettend irritant als je gewoon relaxed op die evenwichtsbalk staat en dat Nicolette er dan doorheen zit te blùren “HOUD JE FOCUSSSSSSS. DENK AAN DE TACTISCHE WAPENSSSSSS”

En arme Rob :frowning:

4 likes

Nou ik zit er weer klaar voor, kijken of er deze aflevering toch echt iemand naar huis gaat :joy:

3 likes

Ja John graag!!

3 likes

Koffie zetten van een steel van een paardebloem?

2 likes