Haha mensen gaan gewoon dadelijk alleen op eigen verzoek naar huis! Ik heb honger ik ga frikandellen vreten thuis joeee!
Misschien laten ze expres de irritante deelnemers onbeperkt van eiland naar eiland gaan ipv naar huis voor leukere beelden. Want verder slaat het nergens op.
Hoezo mag John ook weer naar afvallerseiland, komt ie net vandaan
Ik vraag me af of productie in zou grijpen als het oud-deelnemers-kamp gewoon stiekem met elkaar afspreekt steeds de nieuweling weg te stemmen
Wat een gehaat op John hier zeg. Stoorde me er zelf niet aan, eindelijk wat leven in de tent want god oh god wat zijn die afleveringen met oud deelnemers tot nu toe saai zeg.
Nou eerlijk ik vond het bijna pestgedrag wat hij deed naar Rob toe⊠vond hem ook heel arrogant en irritant dus blij dat ze hem weg hebben gestemd.
Maar al die eilanden en dat op en neer hobbelen⊠wanneer gaat de eerste écht naar huis?
Mwa nam het met een grote korrel zout allemaal. En Rob zelf volgens mij ook wel.
Verbaasde me wel dat er nu weer niemand naar huis hoefde indd en dat het tot zover alleen eiland-hoppen is. Hopelijk zondag wat meer actie.
Sowieso vind ik het allebei waardeloze presentators. En Nicolette lijkt continu een act op te voeren, vooral tijdens proeven is ze zo gemaakt âstoerâ en streng. Echt tenenkrommend gewoon.
Ik had juist echt het idee dat Rob het gruwelijk irritant vond en het liefst John zân kop eraf had gehakt
Heb het net teruggekeken maar blij dat John weggestemd is, wat een vreselijke vent
Vgm gaan de mensen van de normale expeditie naar tweede kans eiland en als je dan daar weer weggestemd bent naar afvallerseiland, maar het liep nu raar omdat John al van afvallerseiland afkwam
Je hebt iig genoeg kansen om er lang in te blijven dit seizoen
Hahaha John zit in een loop (weer terug naar afvallerseiland) wat een naar mannetje btw
Arme Eva, die dacht ook van hem af te zijn, maar nee hoor, komt ie straks weer terug
Ik ga toch stuk om die namen die john iedereen geeft hahaha
Haha ik ken John persoonlijk en ik kan wel bevestigen dat hij âin het echtâ net zo arrogant is sinds hij bekend is geworden.
Ik vind het nog maar moeilijk te bepalen voor wie ik ben ook.
Hij zit ook maar overal doorheen te wauwelen. Eva zal wel denken: heb je hem weer. al moet ik eerlijk bekennen dat ik na zijn Berry van Penoza opmerking wel heel veel zin heb gekregen om die serie weer even te gaan bingen.
Weet nog niet precies wat ik van Loiza moet vinden, ze komt een beetje TE fanatiek over.
Ik zit aflevering 2 te kijken, het lijkt me echt ontzettend irritant als je gewoon relaxed op die evenwichtsbalk staat en dat Nicolette er dan doorheen zit te blĂšren âHOUD JE FOCUSSSSSSS. DENK AAN DE TACTISCHE WAPENSSSSSSâ
En arme Rob
Nou ik zit er weer klaar voor, kijken of er deze aflevering toch echt iemand naar huis gaat
Ja John graag!!
Koffie zetten van een steel van een paardebloem?