Hehe je ziet al dat het John wordt door de kant waar ‘ie op kijkt
GODZIJDANK
Sieneke denkt wss oh shit ik ben next
Doei John, tot nooit. Bah bah
gODVER niet weer een eiland
Hou op zeg
Ja daaaag. Stuur die man nou naar huis!
NEEEEE NIET WEER. Die man is net onkruid
Neee arme Eva (en arme wij)
Huh, gaan die lui ooit wel weer terug naar huis? 
Jezus volgensmij gaat er helemaal niemand naar huis en spelen ze straks met z’n allen de finale. 

Serieuuuus? Laten ze die mensen gewoon forever daar achter en lekker laten rouleren van eiland ofzo? Wat is dit
Haha mensen gaan gewoon dadelijk alleen op eigen verzoek naar huis! Ik heb honger ik ga frikandellen vreten thuis joeee!
Misschien laten ze expres de irritante deelnemers onbeperkt van eiland naar eiland gaan ipv naar huis voor leukere beelden. Want verder slaat het nergens op.
Hoezo mag John ook weer naar afvallerseiland, komt ie net vandaan
Ik vraag me af of productie in zou grijpen als het oud-deelnemers-kamp gewoon stiekem met elkaar afspreekt steeds de nieuweling weg te stemmen 
Nou eerlijk ik vond het bijna pestgedrag wat hij deed naar Rob toe… vond hem ook heel arrogant en irritant dus blij dat ze hem weg hebben gestemd.
Maar al die eilanden en dat op en neer hobbelen… wanneer gaat de eerste écht naar huis?
Ik had juist echt het idee dat Rob het gruwelijk irritant vond en het liefst John z’n kop eraf had gehakt 
Heb het net teruggekeken maar blij dat John weggestemd is, wat een vreselijke vent
Vgm gaan de mensen van de normale expeditie naar tweede kans eiland en als je dan daar weer weggestemd bent naar afvallerseiland, maar het liep nu raar omdat John al van afvallerseiland afkwam
Je hebt iig genoeg kansen om er lang in te blijven dit seizoen 
Hahaha John zit in een loop (weer terug naar afvallerseiland)
wat een naar mannetje btw