Ilse, die sportster. Die vergeet ik ook steeds.
Dank! Die is het inderdaad
Volgens mij valt iedereen er voornamelijk over dat Krista die “strategische”, nare dingen over Chelsey zou hebben gezegd. Zo vatte ik de opmerking “over lijken gaan” op. Denk dat het slaapgebrek en de honger hun capaciteit om te kunnen relativeren, en het verhaal met een korrel zout te nemen, heeft aangetast
Maar waarom zou je uberhaupt aan een andere kandidaat vertellen dat je een immuniteitsmunt hebt? Heeft toch geen enkele toegevoegde waarde voor jezelf als speler.
@Dushoi hij heeft samen met Leo Alkemade (ook een caberatier) in sluipschutters gespeeld en die was zo kut in ER. Hij stapte er zelf uit en deed heel naar tegen zo’n meid, geen idee meer wie overigens, toen ze samen op een eiland zaten. Hij weigerde met haar te praten.
Tot nu toe iig echt een schijtseizoen en ik heb amper een idee van wie er meedoen. Vooral die acteurs, ik las hier over een floris, nou geen idee wie dat is haha.
is toch ook geen acteur? hij is een soort lekkere freek vonk ofzo
Ik zag idd dat net dat het geen acteur is maar dus een Freek vonk. Qua uiterlijk vind ik persoonlijk dat soort types zo saai en ik dacht daarom aan die acteur waar Anna nooshin nu een kind mee krijgt. Ze lijken allemaal op elkaar imo haha. Oja, Thijs Boermans.
Echt hetzelfde
hahaha ja wel echt mee eens, het zijn ook niet mijn types maar ik snap wel waarom zij knap zijn. gewoon conventioneel/volgens de standaarden van de maatschappij knap gewoon heel utrechts/amsterdams I guess
patagonia shirtje aan en gaan
Ik was er tot 5 minuten geleden van overtuigd dat Anna Nooshin zwanger was van Niek Roozen. Ik vond dat al zo’n intens vreemde combinatie.
Heb moeten Googlen wie dat was. En die gozer lijkt dus weer bestwil op die Willem. Het is allemaal hetzelfde
ik denk dat kandidaten vooral delen dat ze een immuniteitsmunt hebben omdat het zwaar is om met een geheim te lopen. En het is fijn om een vertrouwenspersoon/vriend(in) op het eiland te hebben.
Wat mega kinderachtig dat Mark zijn 1e eilandraad afrekent op Krista hij had letterlijk iedereen tegen zich destijds
Ik vond hem op afvallerseiland wel leuk maar ben nu toch teleurgesteld
Pff ik hoop het zo
Maar als Krista nu verliest is het wel duidelijk wie er naar huis gaat
En als ze niet verliest vrees ik dat ze word gekozen om te duelleren.
Wel handig als ze wint maar dat ligt echt weer aan de proef
Lol ik hoop dat Radmilo laatste wordt, hij loopt wel vaak achter op de proeven
Tja, Radmilo zou zo lekker naar voren komen in de individuele proeven
Ahh jammer hij was bijna laatste
Gatver in welke eeuw leeft hij ook, ga toch niet van de dames verliezen
Ja echt heeee. En tijdens de hele expeditie zeiken op z’n kamp bij de proeven en nu blijkt hij zelf niks te kunnen loserrrr
En nu dus ook gewoon eruit stappen, loser
Huh Radmilo wil ineens naar huis? Is dat een truc zodat Krista minder stemmen inzet?
Ik denk toch echt dat zij naar huis gestemd wordt