Expeditie Robinson #4

ik denk dat kandidaten vooral delen dat ze een immuniteitsmunt hebben omdat het zwaar is om met een geheim te lopen. En het is fijn om een vertrouwenspersoon/vriend(in) op het eiland te hebben.

2 likes

Wat mega kinderachtig dat Mark zijn 1e eilandraad afrekent op Krista :joy: hij had letterlijk iedereen tegen zich destijds

Ik vond hem op afvallerseiland wel leuk maar ben nu toch teleurgesteld

14 likes

Pff ik hoop het zo

Maar als Krista nu verliest is het wel duidelijk wie er naar huis gaat

3 likes

En als ze niet verliest vrees ik dat ze word gekozen om te duelleren.

1 like

Wel handig als ze wint maar dat ligt echt weer aan de proef :sweat_smile:

Lol ik hoop dat Radmilo laatste wordt, hij loopt wel vaak achter op de proeven

3 likes

Tja, Radmilo zou zo lekker naar voren komen in de individuele proeven :sweat_smile:

2 likes

Ahh jammer hij was bijna laatste

Gatver in welke eeuw leeft hij ook, ga toch niet van de dames verliezen :roll_eyes:

9 likes

Ja echt heeee. En tijdens de hele expeditie zeiken op z’n kamp bij de proeven en nu blijkt hij zelf niks te kunnen loserrrr

3 likes

En nu dus ook gewoon eruit stappen, loser :joy:

Huh Radmilo wil ineens naar huis? Is dat een truc zodat Krista minder stemmen inzet?

Ik denk toch echt dat zij naar huis gestemd wordt

Hij zei aan het begin wel wat dat het vertrek van Maxim hem aan het denken zette, dus maybe denkt hij gewoon fuck it ik ga ook. Hoop het echt, ben benieuwd wat de sfeer dan volgende week is op het kamp

1 like

Gatverdamme die vis

2 likes

Wat maakt dat duel nog uit als radmilo toch weggestemd wil worden

1 like

Ooh jongens, Mark Baanders heeft toch echt ieders hart gestolen? :face_holding_back_tears: :heart:

3 likes

Sowieso gaat Krista alsnog naar huis

1 like

Mark ‘Krista gaat letterlijk over lijken’ Baanders bedoel je? Nee hoor :stuck_out_tongue:

Ik vertrouw dit voorstukje niet, hoezo zouden we dit al zien :scream:

4 likes

Serieus, dat ‘voor kamp Noord’ op die stem van Radmilo

2 likes

En waarom stemt hij twee keer als hij zo graag naar huis wil

3 likes

Echt he, kleuter.