Expeditie Robinson #4

oh ik vind het juist altijd wel sympathiek als mensen het zo doen want als ze ‘gewoon opstappen’ is het zo stom als er daarna iemand wordt weggestemd die nog graag door wil (ew had nooit verwacht dat ik sympathiek zou typen in een zin mbt maxime)

ik vind het ook zo grappig dat radmilo opeens een hele villain arc heeft. echt gemeen van hem maar ik moet wel lachen om die overdreven uitspraken ‘krista eruit is a dream coming true’ ‘ik ga pas weg als zij van het af eiland is’ hahah doe rustig man

6 likes

Zullen ze niet zich er per se uit willen laten stemmen omdat ze dan misschien meer geld krijgen? Kan me voorstellen dat er afspraken zijn over dat je minder geld krijgt wanneer je zelf weggaat om te voorkomen dat mensen zomaar opstappen.

Radmilo is echt verschrikkelijk inderdaad. Geniet er ook wel van dat hij zo slecht presteert met de individuele proeven.

1 like

Dom spel van Maxim, op Krista stemmen. Voor hetzelfde geld had zij één stem meer gehad, dan bleef hij op het eiland terwijl hij naar huis wilde. Stem dan op Guido, bij niemand op het lijstje en Maxim zou zijn stem aan hem kunnen verklaren op winnaarseiland.

3 likes

Maxim had er 1 op Krista toch? Of had hij dit keer ook een 2e stem ingezet (dan is het inderdaad dom spel…) Maar op iemand anders stemmen die je er niet uit wil (zoals bijv. Guido) kan nadelig zijn voor een toekomstige eilandraad waarbij er gelijk aantal stemmen is.
Volgens mij werd dan gekeken wie er de meeste stemmen heeft gekregen tijdens alle eilandraden (weet niet of dat dit seizoen ook is, zoveel nieuwe spelregels :sweat_smile:)

Het lukt me ook gewoon niet te geloven dat ie ineens heimwee had. Kreeg meer het gevoel dat ie zichzelf niet meer zag winnen en dacht; verloren zaak. Zo iemand die zichzelf laat wisselen als het team 3-0 achterstaat.

6 likes

Wat een onvolwassen debiel is Radmilo, zo kinderachtig. En blij dat Maxim eruit is.

11 likes

Maar wat doet ie het goed individueel hè :rofl: Weg met die grote waffel

9 likes

Ik kan er nog steeds niet over uit dat Jochen cabaretier is

16 likes

Ik ben nog steeds een beetje verliefd op Floris 🫶

9 likes

Ik kijk nu terug (ja gister alleen de uitslag gezien). Wat ik ervan vind:

Maxim: “ja ik ben gelijk koploper.” :laughing:
Hij heeft het echt achter de ellebogen. Hij werkt zich terug, maar staat op dat moment gelijk met Mark en Krista. Gelukkig wint ie niet.

Jochen kiest voor Iris om te duelleren? Ik dacht dat Iris “1 of the guys” was, of doet alsof. Blijkbaar snap ik de structuren/bondjes nog niet helemaal.

Wtf Iris. Beetje schaapachtig meelachen om maar aardig gevonden te worden. Volgens mij waait zij met alle winden mee.

En wat is Mark zijn probleem? Helemaal 360 graden gedraaid. Hij is echt een Thierry nu: een karikatuur van zichzelf geworden.

Blij dat Krista wel nog vriendjes heeft, vind Ilse en Willem sympathiek die het spel ook goed kunnen spelen. Denk dat ze nog ver gaan komen, maar het net niet gaan redden.

Maxim versprak zich: “ik wil gewoon naar mijn moeder. Naar mijn vrouwtje.”
Wel weer duidelijk wie er op 1 staat, die navelstreng zit nog vast. Klinkt als een verwende donder die nooit heeft geleerd met tegenslagen om te gaan.

Radmilo heeft echt een snickers nodig, die is echt Cruella/Gargamel/Magere Hein.

6 likes

Naaaahhh ik heb echt zelden iemand zoiets hypocriets zien doen als mark die tegen krista zegt dat ze “letterlijk over lijken gaat” en daarna iris in exact dezelfde positie brengt??? Wat een sukkel. Snap ook niet dat iris niet zegt “wtf mark, eerst zit je te bitchen op krista en nu doe jij gewoon precies hetzelfde”. Maar ik vind het ook jammer van ilse dat ze later niet alsnog tegen die mannen zegt dat ze even normaal moeten doen. Echt een nare situatie voor Krista lijkt me, een strategisch spel spelen is één ding, maar een paar mensen in de groep maken het echt superpersoonlijk, zou daar zelf echt slecht mee om kunnen gaan denk ik

10 likes

Let wel, hij noemde zijn moeder eerst…

Edit: dat werd al benoemd dus… Lekker laat.

Zag een stukje met hemin boulevard waar ze hem een vraag stelde over zijn ex, en daar wilde hij geen antwoord op geven ‘want dat vond ie niet leuk’ zei hij nogal bozig…

2 likes

Het verschil is wel dat Mark erbij beloofde nooit aan iemand anders te vertellen dat Iris er van af weet of wist. En ik denk dat hij wel iemand is die zich aan zijn woord houdt. Dus Iris is wel beschermd.
(Verder is Mark helemaal van zijn vrolijke voetstuk gekelderd bij mij hoor)

Maar dat is toch irrelevant? Wat ze krista verwijten is toch dat zij de informatie niet met de groep gedeeld heeft maar ervoor heeft gekozen om eva gebruik te laten maken van haar munt (niet dat ze dat anders hadden kunnen voorkomen maar ok). Dus of mark het nou wel of niet aan anderen vertelt dat iris het weet, ze zouden het iris hoe dan ook kwalijk moeten nemen dat zij niet heeft gedeeld met de groep dat zij dit wist.

1 like

Ja maar als de groep niet weet dat Iris het weet (omdat Mark dus zijn mond houdt i.t.t. Eva die op afvallerseiland Mark en Jaimy tegenkwam en daar blijkbaar in geuren en kleuren over Krista heeft verteld) kan de groep het Iris ook niet kwalijk nemen. Dus hoeft Iris niet bang te zijn dat ze de nieuwe pispaal wordt of andere nadelen ondervindt. Dat vind ik wel een kleine nuance ten opzichte van hoe Eva het heeft aangepakt. (Maar ik vind Mark alsnog stom, daar niet van :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

3 likes

Oh nee dat vind ik helemaal niet, want mark was een van de mensen die het krista toch wel echt het meest kwalijk naam (“letterlijk over lijken” zou ze gaan, echt zo dom als mensen letterlijk verkeerd gebuiken maar goed) en nu plaatst hij iris in dezelfde positie en vraagt hij haar precies te doen wat hij krista zo kwalijk neemt.

3 likes

Ook wel vies van Eva trouwens hoor. Ze heeft denk ik een eigen draai gegeven aan het verhaal. Jammer dat ze dat niet over Maxim heeft gedaan, of Jaimy en Mark hebben dat niet opgepikt.

3 likes

Maar Jaimy kan toch niet weten of verzinnen dat Krista ervan wist?

2 likes

Nee maar er werd wel gezegd dat Krista mee had gedacht en gemene dingen had gezegd over die meid (chloe? Echt al geen idee meer haha wat erg) die er uit werd gestemd toen

Chelsey?

Er zit nu nog steeds iemand in (sorry meid) die ik dan in de leader zie en denk: doe jij ook mee?